استاندار کهگیلویه وبویراحمد : گاهی هم دشمن تلاش می‌کند مردم را در مقابل مردم قرار بدهد، همه نامزد‌ها از ایجاد تقابل در بین مردم جدا خوداری کنند، در این خصوص هم داوطلبان و هم جریانات سیاسی مراقب باشند و افرادی که در این رابطه تقصیر یا قصور کنند مسئول و پاسخگو خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 29 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده در نشست شورای پدافند غیرعامل که با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، افزود: دشمن از طریق جنگ نرم سعی در ایجاد اخلال در امور و ایجاد نارضایتی در خدمات رسانی به مردم دارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دشمن تمام توان خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم پای کار آورده است و سعی دارد در خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد کند تا از انتخابات دور شوند.
احمدزاده با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان مراقب این نقشه دشمن باشند، گفت: کمبود و نقصان در برخی خدمات همچون آب، برق، مخابرات، صدا و سیما، گاز و نانوایی‌ها نباید وجود داشته باشد.
استاندار به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دو قطبی سازی سیاسی و اجتماعی کار دشمنان است، افزود: دشمن به دو شیوه دو قطبی سازی مردم با حاکمیت یا دو قطبی مردم در مقابل مردم فعال است که توصیه می‌شود همه تریبون‌داران مراقب این موضوع باشند و آب به آسیاب دشمن نریزند.
احمدزاده با تاکید بر اینکه داوطلبان نباید به‌گونه‌ای رفتار کنند که مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهند، یادآور شد: این شیوه که فردی قبل از رای گیری خود را پیروز انتخابات بداند یا در صورت پیروز نشدن، عوامل برگزار کننده را به تخلف متهم کند، قطعا نادرست است و همه داوطلبان باید از از چنین رویه‌ای بپرهیزند.
وی عنوان کرد گاهی هم دشمن تلاش می‌کند مردم را در مقابل مردم قرار بدهد، همه نامزد‌ها از ایجاد تقابل در بین مردم جدا خوداری کنند، در این خصوص هم داوطلبان و هم جریانات سیاسی مراقب باشند و افرادی که در این رابطه تقصیر یا قصور کنند مسئول و پاسخگو خواهند بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو قطبی سازی در جامعه را آسیب زا دانست و از همه کسانی که تایید شده‌اند درخواست کرد از پیش‌داوری‌های ناصواب در امر انتخابات پرهیز کنند.
احمدزاده عنوان کرد: همه مقدمات یک انتخابات سالم، پرشور و باشکوه با امنیت کامل در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است و مردم تعیین می‌کنند که چه کسی پیروز انتخابات خواهد بود.
وی گفت از دست اندرکاران انتخابات می‌خواهم همه تلاش خود را برای سلامت، امنیت و ایجاد رقابت سالم در انتخابات انجام دهند، اطمینان بخشی و امیدآفرینی کنند، ضمن اینکه به همه کسانی که مرتبط با انتخابات هستند تاکید می‌کنم مردم را ناامید نکنند و آن‌ها را مقابل هم و مقابل حاکمیت قرار ندهند و همه مراقب گفتار و رفتار خود باشند.
استاندار خاطرنشان کرد: استان به طور کامل آماده برگزاری انتخابات است، مردم هم آماده حضور باشکوه با مشارکت بالا در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هستند.
احمدزاده ابراز داشت آراء مردم حق الناس است و این مهم مورد توجه دست اندرکاران انتخابات بوده و خواهد بود و قطعا مسئولان حق الناس را رعایت خواهند کرد.
در این مراسم با اهداء لوح سپاس سازمان پدافند غیرعامل کشور از زحمات سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از استانداران برتر در امر پدافند غیرعامل قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار