فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به اهمیت جمعیت جوان، بانشاط و پویا، گفت: جمعیت جوان یکی از مولفه‌های قدرت در هر کشوری است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 28 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی‌محمد اکبری در چهارمین جلسه قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع جوانی جمعیت و پایداری خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ‌سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری در جامعه بسیار ضروری است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: جمعیت جوان، با نشاط و پویا یکی از مولفه‌های قدرت در هر کشوری است.

وی ادامه داد: همان طور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما جنگ را مدیریت کردند و شهدای زیادی از این قشر تقدیم نظام شد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد، در این برهه از زمان هم برای پیشبرد اهداف مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به جمعیت پرنشاط و جوان بیش از پیش نیازمند هستیم و بدیهی است که با پیری جمعیت و کاهش جمعیت دشمن بر ما مسلط می‌شود.

اکبری با عنوان این موضوع که سال‌خوردگی جمعیت و مقابله با آن از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و از آن به عنوان آینده هولناک یاد کرده‌اند، اظهار داشت: بایستی همه ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی در راستای اهداف طرح جوانی جمعیت به صورت جهادی وارد میدان شوند.

بررسی راهکار‌های اجرایی هر چه بهتر قانون جوانی جمعیت

کاظم کبیری مسؤول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این جلسه گفت: قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هر ۴۵ روز یک بار در راستای اهداف کارگروه جوانی جمعیت و پایداری خانواده تشکیل می‌شود.

وی افزود: این جلسات با حضور مسؤولین کمیته‌های ذی‌ربط، ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با قانون جوانی جمعیت تشکیل و گزارش اقدامات در این راستا ارائه شده و مشکلات و معضلات بررسی و آسیب‌شناسی می‌شود.

کبیری خاطرنشان کرد: در این جلسات میزان اجرای قانون جوانی جمعیت توسط ادارات بررسی و راهکار‌های اجرایی هر چه بهتر قانون ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار