تابناک هرمزگان- با حضور رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه مرکز استان و بخشدار تخت،دانش آموزان مدرسه شبانه روزی امام جعفر صادق (ع) به صورت نمادین در رای گیری شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 27 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// سروش جراره با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه شبانه روزی امام جعفر صادق (ع) شهر تخت با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در یازدهم اسفند ماه افزود: مشارکت حداکثری مردم به ویژه دانش‌آموزان در پای صندوق‌ های رای پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

بخشدار تخت با اشاره به اهمیت حضور نسل جوان در انتخابات پیش رو گفت:باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم شود و اهمیت مشارکت در انتخابات برای این قشر تبیین شود.

سروش جراره ضمن اشاره به اینکه متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ به قبل می توانند در رای گیری شرکت کنند بیان کرد : جوانان به ویژه رأی اولی ها به‌عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثر خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس به همراه بخشدار تخت در پایان این مراسم به صورت نمادین ،همراه دانش آموزان رای خود را در صندوق رای انداختند.

گفتی است ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار