کد خبر: ۱۱۵۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 27 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید با بیان اینکه راز پایداری انقلاب اسلامی راباید بشناسیم ودر مسیر پایداری آن قدم برداریم افزود: ثمره انقلاب اسلامی بواسطه ایستادگی مردم، بصورت عزت ملی ، سربلندی سیاسی، پیشرفت ها ونواوری های در عرصه های مختلف وکوتاه نیامدن در مقابل قدرت های زروگو، نمایان گشته واکنون به الگوی ملتها در منطقه تبدیل شده است. که از جمله آن اقدامات معرفی فرهنگ مقاومت و پایداری است.
فرماندار شهرستان لنگرود شناخت جایگاه تاریخی امام خمینی وانقلاب اسلامی وهمچنین شناخت غرب وروح سکورلایسم که از طریق مکتب امام راحل بدست می آید را لازمه پایداری انقلاب دانست واعلام کرد: دشمنان بارها خواسته اند چهره منور ونقش بی بدلیل امام را مخدوش تا در ادامه انقلاب خلل پدید اورند.
وی به اهداف غرب در طراحی تاریخ و نقطه امید ی که از طریق حضرت امام وانقلاب اسلامی برای برون رفت از ساختار سکولاریسم شکل گرفت اشاره و تصریح کرد : باید در هر موردی به تناسب پیوستگی خود را با امام وآرمان های انقلاب در عمل به اثبات برسانیم.

جلالی درخصوص نقش مدیران اعلام نمود: در حال حاضر انقلاب اسلامی وایران عزیز نیاز مند خادم وسرباز واقعی و خالص دارد و لذا برای رسیدن به اهداف وآرمانهای بلند تلاش و کوشش بیشتری باید صورت پذیرد.
جلالی در ادامه درخصوص اینکه گفتار و رفتار مدیران وروسای ادارات بایدمنطبق با هم باشد بیان کرد: در حال حاضر مشکلات این جامعه ومردم صرفا اقتصادی نیست بلکه بخشی از آنها در روش های بکارگرفته شده وعملکرد ما مدیران است.
نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: باید تمامی برنامه ها واقدامات در دهه مبارکه فجر مبتنی بر تبیین دستاوردهای چهل وچند ساله نظام اسلامی وبویژه خدمات ارزنده دوساله دولت آقای دکتر رئیسی در کشور،استان وبویژه لنگرود باشد.
وی در پایان به مخرج مشترک جوامع توسعه یافته اشاره نمود و به برخی از آنان، از جمله به مقوله اجماع نظر نخبگان وآرامش سیاسی اشاره کردو افزود:در چنین جوامعی بواسطه انسجام فکری وعملی نخبگان،هویتی مستحکم وفرهنگ واقتصاد غنی شکل گرفته که امیدوارم با حضور پرشور ومشارکت مردم عزیزمان در انتخابات 11اسفندماه و انتخاب نمایندگان اصلح ونخبه،ضمن ارتقائ جایگاه وتعمیق مردم سالاری دینی به عنوان یک نقطه کانونی برای پایداری نظام اسلامی ، رشد وپیشرفت ایران عزیز نیز حاصل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار