امام جمعه بروجرد گفت: نشانه‌های شکست استکبار به دست جبهه مقاومت آشکار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 26 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: نشانه‌های شکست استکبار جهانی به دست جبهه مقاومت آشکار شده است.

وی اظهار داشت: در غزه رزمندگان حماس بعد از گذشت چند ماه در حال شکست دادن اسراییل هستند، و صهیونیست‌ها در حال فرار از غزه هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نشانه‌های قوت جبهه مقاومت نمایان شده است، گفت: رزمندگان یمن در خلیج عدن ناو‌های آمریکایی را مورد حمله قرار می‌دهند و پیروزی آنان نزدیک است.

حسینی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین برای همه کسانی که توانایی دارند یک امر ضروری است.

وی اظهار داشت: با جهاد تبیین دشمن را معرفی کنیم و مشکلات کشور را بیان و برای حل آنان راهکار مناسب ارائه دهیم.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف، گفت: دشمن تلاش دارد جوانان را از دین و ارزش‌ها جدا کند، اعتکاف نشان داد جوانان و نوجوانان علاقه ویژه‌ای به اسلام دارند، تلاش‌های دشمنان نتوانسته جوانان را از انقلاب و اسلام دور کند.

حسینی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س) افزود: حضرت زینب (س) دارای علم لدنی بود، او عالمه‌ای بود که معلم نداشت و حقایق دین را خداوند به او داده بود.

وی بیان کرد: شخصیت‌های بزرگی امام حسین (ع) را درک نکردند، ولی حضرت زینب (س) در رکاب امام ماند، حضرت زینب (س) در واقعه کربلا سنگ صبور داغ‌دیدگان بود و در محافل مختلف نقش خود را ایفا می‌کرد، در برابر دشمنان قوی و استوار و دشمنان را به درستی معرفی می‌کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: حضرت زینب (س) برای روشنگری مردم خطبه‌ها خواند که باعث شد واقعه کربلا با پیروزی امام حسین (ع) رقم زده شود، افشاگری حضرت زینب دشمنان را رسوا کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار