پیش بینی 17 میلیون مسافر در مازندران؛
اما آنچه در این بین مسلم است عدم تناسب امکانات اقامتی و رفاهی استان مازندران برای این حجم مسافر می باشد.از این رو و در چنین ایامی شاهد اجاره بسیاری از منازل و ویلاها به مسافرین می باشیم که متاسفانه مشکلات زیادی را...
کد خبر: ۱۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ 08 March 2015
تابناک مازندران:یکی از مقاصد اصلی که می توان گفت مردم کشورمان در ایام تعطیلات نوروزی برای خود در نظر می گیرند استان مازندران می باشد.استانی که به دلیل داشتن منابع بی نظیر طبیعی و آب و هوای مناسب یکی از بهترین اماکن برای خانواده ها جهت سپری کردن فرصت تعطیلات نوروز می باشد.
در این رابطه استاندار با پیش بینی حضور تعداد زیاد مسافران نوروزی در استان اعلام کرد:مازندران برای پذیرایی شایسته از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد و همه بخش ها و دستگاهها نسبت به وظایف خود در این خصوص توجیه شده اند.وی پیش بینی کرد که در نوروز امسال بیش از 17 میلیون مسافر به مازندران سفر کنند.
اگر چه حضور این تعداد مسافر را می توان رقمی قابل توجه در حوزه گردشگری دانست اما آنچه در این بین مسلم است عدم تناسب امکانات اقامتی و رفاهی استان مازندران برای این حجم مسافر می باشد.از این رو و در چنین ایامی شاهد اجاره بسیاری از منازل و ویلاها به مسافرین می باشیم که متاسفانه مشکلات زیادی را به دلیل عدم نظارت کافی می تواند در پی داشته باشد.
بر اساس آنچه که در سال های گذشته شاهد بودیم افسار گسیختگی نرخ اجاره ویلاها در استان مازندران و برای این برهه زمانی مساله ای بودکه مسئولین عملا" نتواستند برای حل این مشکل چاره ای کند ضمن آنکه در حوزه اجتماعی نیز اجاره دادن بی حساب و کتاب اینگونه مکان ها به افراد مشکلاتی را در پی داشت.
اگر چه مسئولین حوزه گردشگری همواره سخن از ساماندهی این اماکن کردند اما مطمئنا"  با ورود حجم زیاد مسافرین و بالا رفتن تقاضا برای اجاره ویلا و منزل در ایام نوروز باز هم مثل سال گذشته شاهد رقم های کاذب برای اجاره این اماکن و عدم نظارت کافی در ابعاد دیگر این قضیه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار