۹ کانال تبلیغات انتخاباتی در 9 حوزه انتخابیه استان کرمان برای معرفی کاندیدا‌ها افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 24 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، استاندار کرمان در آیین افتتاح ۹ شبکه تبلیغاتی اظهار داشت: تنها کشور دنیا که اصل نظام را بعد از انقلاب به انتخاب گذاشته کشور ایران است و برای انتخاب خبرگان قانون اساسی و بازنگری آن نیز رأی‌گیری شده و برای شورا‌های اسلامی و مجلس نیز مردم نظر دادند و مفهوم انتخابات نتن‌ها در کشور ما بلکه در دنیا شناخته شده است.

محمدمهدی فداکار افزود: در تمام حوزه‌های انتخابی استان بدلیل تنوع حضور کاندیدا‌ها رقابت جدی داریم و ما هم حداکثر ظرفیت را برای مشارکت بیشتر به‌کار می‌گیریم و از رأی مردم با جدیت پاسداری می‌کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم گفت: در قانون جدید انتخابات از بستر رسانه‌ای برای تبلیغات کاندیدا‌ها فراهم شده و صدا و سیما خود را موظف کرد که برای پیشبرد چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات در کل کشور ۲۰۰ کانال انتخاباتی راه‌اندازی کند تا کاندیدا‌ها تبلیغات خود را انجام دهند.

علیرمضانی افزود: قرار است در این کانال‌ها کاندیدا‌ها ۱۰ نفر از طرفداران خود را از نیرو‌های مشهور جامعه برای تبلیغ ۲۰ دقیقه‌ای در این شبکه‌ها دعوت کنند.

به گزارش فارس: نام کانال‌های انتخاباتی در ۹ حوزه انتخاباتی استان کرمان عبارت از: کرمان (کریمان) رفسنجان (طلای سبز) شهربابک (میمند) بافت (ابر) جیرفت (سبزواران) بم (نخل) کهنوج (شش گنج) سیرجان (سمنگان) زرند (زراوند)

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار