واژگونی اتوبوس حامل کارگران در جاده سمنان- مهدیشهر، متأسفانه ۲ کشته و ۲۶ مجروح به همراه داشت.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 24 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک واحد صنعتی در جاده سمنان- مهدیشهر، متأسفانه ۲ کشته و ۲۶ مجروح با خود به همراه داشت.

به گفته مسؤولان حاضر در صحنه، این حادثه ساعت ۵:۵۵ بامداد امروز در کیلومتر ۵ جاده سمنان- مهدیشهر رخ داد که بر اثر بارندگی، لغزنده بوده است.

حسین درخشان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس در استان سمنان در جاده مهدیشهر به سمنان (مقابل کارخانه کاشی) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.

درخشان افزود: با اعلام این حادثه، بلافاصله چهار تیم عملیاتی شامل ۱۱ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر استان سمنان به محل اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: این حادثه، ۲۶ مصدوم و یک جان باخته در صحنه داشت و به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شد و یک نفر هم در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

درخشان خاطر نشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط نیرو‌های امدادی رهاسازی شده، یک مصدوم توسط هلال‌احمر و ۲۵ مصدوم حادثه توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ موسی بزرگی، فرمانده پلیس راه استان سمنان هم تخطی از سرعت مطمئنه، لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

به گزارش فارس؛ مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک واحد صنعتی در جاده سمنان- مهدیشهر، هم‌اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری هستند.

مجتبی اقوامی‌پناه، فرماندار مهدیشهر هم گفته که این اتوبوس حامل کارگران شرکت کفش بهمن بوده است که در شهرستان مهدی‌شهر فعالیت دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار