رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به تشکیل هیات استانی بررسی راه‌کارهای انتخاباتی انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: در این هیات روش‌ها و چارچوب بهره‌مندی داوطلبان از امکانات به‌صورت عادلانه فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 24 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بعد از ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات در قانون جدید انتخابات دیده شده است، اظهار کرد: سازو کار بهره‌مندی داوطلبان از این امکان در هیات استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی طبق قانون با ستاد انتخابات تاکید کرد و افزود: این همکاری برای در اختیار گذاشتن امکانات موجود در دستگاه‌های اجرایی شامل سالن‌های همایش و ورزشی و بیلبورد‌های تبلیغاتی است.
وی تاکید کرد: طبق قانون امکانات دستگاه‌های دولتی باید به صورت مساوی و عادلانه در اختیار داوطلبان نمایندگان مجلس در انتخابات پیش‌رو قرار گیرد.
رفیعی با تاکید بر احصای ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: با اعلام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌ها ضوابط چگونگی استفاده از آن‌ها در هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس مشخص می‌شود و استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی غیر از ماده ۷۴ ممنوع است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار