تابناک هرمزگان- امروز چهارشنبه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هفتادمین مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرهای کشور، جمشید عین بیگی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی استان بجنورد این نشست مشورتی را آغاز نمود.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 24 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در شروع جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی عرض سلام و خداقوت و قبول میزبانی این اجلاس جمشید عین بیگی در آغاز گفت: امیدواریم در این جلسه بتوانیم آنچه را بر خیر و صلاح جامعه است در مسیر تصمیم گیری و تصمیم سازی درست قرار بگیریم.
وی در ادامه با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری افزود: یک توصیه مهم مقام معظم رهبری می فرمایند به همه کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را دارند و رسانه در اختیارشان است چه در فضای مجازی و چه در مطبوعات و در صداوسیما، امید آفرینی است.
آنچه را رهبر حکیم و فرزانه در راستای امیدآفرینی فرموده را امروز سرلوحه کارمان قرار دهیم، که در مسیر امید آفرینی قدمی هر چند کوچک برداریم .
وی ادامه داد: دشمن سعی می کند جوان های ما را ناامید کند ما باید متقابلا امید آفرینی کنیم.
امروز با توجه به دستور کار جلسه موضوع فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در شهرداری و راهکارهای اجرایی وحدت رویه جهت اجرایی بودن این موضوع را داریم.
آنچه را امروزه رهبر حکیم و فرزانه در راستای امید آفرینی اولویت کارمان قرار داده را سرلوحه کار و برنامه هایمان قرار دهیم.
مسائل فرهنگی در حوزه ها و زمان های مختلف حضرت آقا مسیر فرهنگی را در جامعه مشخص کردند و هرگاه دغدغه داشتند از کلید واژه هایی استفاده کردند که همه دغدغه مندان عرصه مسائل فرهنگی مسیر را با استفاده از آن کلید واژه ها پیدا کردند و در مسیر قدم برداشتند.
امروز حضرت آقا رسالت شهرداری ها و مدیران شهری صرفا ساخت و سازهای شهری ندانستند بلکه اهمیت فضای کار فرهنگی را در بستر مدیریت شهری به عنوان اولویت کاری در سرمنشا و سرلوحه کار مورد تاکید داشتند که با این تاکید امیدواریم در مسیر یکسان سازی و نزدیک شدن به شیوه های اجرا در برنامه های فرهنگی نتیجه بخش باشد.
گفتنی است، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراهای کلانشهرهای کشور با حضور جمشید عین بیگی از بجنورد، پرویز شعبانی از ساری، حسن موحدیان از مشهد، حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد از بیرجند، داوود قربانی از اراک در حال برگزاری است.

انتهای پیام//

برچسب ها: مجمع مشورتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار