در همایش بانوان ایل باوی مطرح شد :
تاجگردون حضور مردم در انتخابات و برنامه های آن را مهم دانست و افزود:گر چه برخی این نوع حضور ها را برنمی تابند و هر نوع حضور را بهانه می‌آورند و میگویند طایفه و قومی است ،شما گوش ندهید و مهم این است حضور خواهید داشت تا سرنوشت خود،فرزندان و شهرتان را بسازید و آیندگان از شما به خوبی یاد کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰ 24 January 2024

به گزارش تابناک از گچساران،غلامرضا تاجگردون در جمع همایش بانوان باوی در شهرستان گچساران گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت ،یکی از مهمترین کارهای صورت گرفته حضور و مشارکت بانوان در صحنه های انتخابات می باشند.

تاجگردون حضور مردم در انتخابات و برنامه های آن را مهم دانست و افزود:گر چه برخی این نوع حضور ها را برنمی تابند و هر نوع حضور را بهانه می‌آورند و میگویند طایفه و قومی است ،شما گوش ندهید و مهم این است حضور خواهید داشت تا سرنوشت خود،فرزندان و شهرتان را بسازید و آیندگان از شما به خوبی یاد کنند.
وی اظهار داشت:این روزها به تقلید از برخی رسانه ها و نقطه نظر افراد سیاسی و غیر سیاسی و نگران از وضع موجود هستند،جوانان،بانوان مردانی هستند که می گویند چه فایده هست که ما در انتخابات شرکت کنیم ،پاسخ آن می شود نمونه بارز عدم مشارکت در همین استان، شما به راحتی مشاهده کردید رای دادن و ندادن و عدم مشارکت ، منجر به تصمیم نامناسبی در زندگی ما ایجاد شود. به همین خاطر برای اینکه تاثیر گذار باشیم باید حتما حضور داشته باشیم
تاجگردون بیان داشت: مردم عزیز اینهایی که در مجلس هستند با رد کردن اعتبار نامه من فقط زورشان به یک بچه لر گچسارانی رسید که تنها بود که حتی دوتا رفیق هم استانی خود نتوانسته یا نخواستند از من حمایت کنند،خدا بزرگ است اثر وعده هایش نشان داده می شود.
وی افزود:مردم تهران اصلا نماینده خود را نمی شناسند ولی در این استان و شهر مهم است که یک نفر دادشان را بزند ،کدام نماینده تهرانی حاضر بود پیرمرد و پیر زن هم استانی من را حرفش را گوش بدهد،زمانی که اعتبار نامه من رد شد نمایندگان تهران گفتند مردم گچساران نگران نباشید ما نماینده شما هستیم ولی کو؟ فقط بلد بودند شعار بدهند کدامشان برای یک بار به این شهر امدند و درد مردم را شنیدند.
وی بیان کرد: اصلح را انتخاب کنید هر کسی می خواهد باشد ،حضور خود را در انتخابات جدی کنید و مشارکت را با درصد بالا ببرید ،گرچه هنوز رقبایی نیست و جلسه نمی گذارند و ما هم نمی دانیم چرا جلسه نمی گذارند ،بیایند جلسه بزارید و مردم حرفهایشان را بشنوند شاید بهتر از ما حرف بزنند ،مگر می شود بدون حضور در بین مردم حرفهایشان را بشنوید برایشان کار کنید نتیجه حرف مردم را نشنیدن و انتخاب کردن و کار نکردن و دوری از مردم همین می شود.
وی گفت:ستون یک جامعه همین اقوام هستند ما که حزب نداریم مهم شما هستید نگاه حزب نکنید سرنوشت خودتان را خودتان رقم بزنید با هم،تا حالا سابقه نداشته هنوز یک ماه مانده به انتخابات بانوان حضور داشته باشند در برنامه های انتخاباتی، اگر با همین فرمان جلو بروید مطمین باشید پیروزی مال آنانی است که اراده می کنند .
تاجگردون خطاب به بانوان گفت:فرزند شما تاجگردون علی رغم بی مهری هایی که متوجه او شد هیچ گاه مردم و خواست عمومی جامعه و قوم و استان را فراموش نکرد و آمدم تا خدمت گذار باشم فارغ از هر نوع نگاه قومیتی من صدای شما و درد بچه های شما را شنیدم و آمدم.
همه من را در قالب پروژه می داند همه این مشکلات با یاری شما و دولت محترم حل خواهد شد، اما ما باید نوع نگاه به جامعه را تغییر دهیم من از روز اول گفتم سخت‌ترین کار برای نماینده مطالبه گری مردم آن شهر می باشد و کار نماینده را رصد کند من از روز اول که انتخاب شدم مردم را مطالبه گر کردم چرا که اگر مردم مطالبه گر نشوند حاکمان ان کشور به فکر ان جامعه نمی افتند.

تاجگردون خاطر نشان کرد:بعضی ها از من می پرسند چرا اینقدر با مردم و بین مردم هستی؟نکنه دنبال چیزی هستی ،مگه من در استان کهگیلویه و بویراحمد ناچیز و فقیر می توانم دنبال چه چیزی باشم ،مگر مال و منال یا رای بالای وجود دارد ،نه من فقط میخواهم صدای این مردم را بشنوم و در کشور و مجلس حرف آن ها را بزنم،اگر هر کسی دیگر جای من بود یا خودش می ترکید یا جای را می ترکاند،ولی ما نظام ،مملکت و مردم را دوست داریم که سکوت می کنیم و سکوتمان بهترین بیان حرف و حقیقتمان می باشد.
آن روزی که بعد واقعیت تلخ من گفتم حقمان را از همان جایی که گرفتند پس خواهیم گرفت، ما برای حقمان شیشه نمی‌شکنیم تو خیابون نمی ریزیم ما با صندوق رای و شناسنامه حقمان را پس می گیریم.
وی گفت: مردم ایران بفهمد استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از فهیم ترین مردم ایران را دارد آنها میدانند برای چه حضور دارند،اگر آنجا عدم مشارکت است شاید نیازی ندارند ولی ما درد داریم که قابل تصور نیست شاید جای نیاز اولیش اینترنت و فیلتر اینستا باشد ولی نیاز ما در حد تامین نان است،مگر می شود نظام جمهوری اسلامی ایران بدون مشارکت مردم باشد باید درد مردم را شنید تا پای صندوق رای بیایند.
من از نهاد های امنیتی ممنون هستم که زمینه بازگشت من را به صحنه انتخابات فراهم کردند تا آشتی مردم گچساران با صندوق رای برقرار شود،چه اشکال دارد فرزند این سرزمین که هیچ مشکلی هم ندارد ردای وکالتی این مردم را بپوشد و بقیه هم یا سکوت کنند یا رقابت سالم انجام بدهند،تاجگردون تلاش می کند رای قاطع بیاورد و بقیه تلاش میکنند تاجگردون را بزنند این کجاش رقابت است ،در این شهر ما فقط یک نفر از اینهایی که شعار می‌دهند در رده سنی خودم باشد ،یک نفر پیدا شود از جبهه مقابل من که بیشتر از من خدمات جبهه و جنگ ،شهدا و آرمان های انقلاب کار کرده باشد من حرفم را پس میگیرم.

تصاویر تکمیلی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار