معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سرعت بگیرد، گفت: در برخی از شهرها پروژه‌ها پیشرفت اساسی ندارد و متقاضیان در این خصوص گلایه‌مند هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: واگذاری واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مردم و نحوه امتیازدهی به متقاضیان باید بررسی شود.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سرعت بگیرد، ادامه داد: در برخی از شهر‌ها پروژه‌ها پیشرفت اساسی ندارد و متقاضیان در این خصوص گلایه‌مند هستند.

وی افزود: بر اساس بازدید‌های انجام شده بعضی از شرکت‌های ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن بیلان منفی دارند که قطعا امتیاز پروژه‌ها از این پیمانکاران سلب می‌شود.

حیدری اضافه کرد: برخی از شرکت‌ها تا کنون عملیات اجرایی پروژه‌ها را شروع نکرده‌اند که مقرر شد اگر تا پایان بهمن‌ماه عملیات اجرایی فونداسیون را انجام ندهند، موضوع پیمانکاری واحد‌ها به شخص دیگری واگذار شود.

وی بیان کرد: بر اساس آمار ارائه شده از پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، برخی از پیمانکاران ساخت تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی را متقبل شده‌اند که فراتر از توان آنان است و مقرر شد از این تعداد پروژه‌ها کم شود تا بتوانند به موقع کار را به اتمام برسانند.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآورشد: مهم‌ترین بحث در بخش نهضت ملی مسکن واگذاری واحد‌های مسکونی است که تلاش می‌شود به زودی تعدادی از این واحد‌ها واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح ضوابط و مشخصات فنی سازه‌ها با هدف بهره‌وری بیشتر از زمین‌ها و تمام شدن قیمت واحد‌های مسکونی با کمترین قیمت از دیگر رویکرد‌های شورای مسکن استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار