امام جمعه میبد:
امام جمعه میبد گفت: مسوولان ادارات باید در سلامت اداری برنامه داشته باشند و بسیار ناپسند است که جایگاه نهادها در سلامت اداری بالا نباشد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ 08 March 2015
سلامت اداری، اولویت روسای دستگاه ها باشد
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در جلسه شورای اداری میبد گفت:یقین بدانید اگر با هدف خدمت به مردم کار کنید خدا به مراتب به شما کمک خواهد کرد بنابراین خود را برای چیزهای محدود زمین گیر نکنید.
امام جمعه میبد خاطر نشان کرد:اگر مدیری نگاه تکاثری نسبت به رسالت خود داشته باشد و آن را محور کار خود قراردهد دل همه نسبت به وی خالی خواهد شد اداره ای موفق است که رئیس را از خود بداند و رئیس اعتماد مجموعه را به خود جلب کند آنگاه می توان اداره را از آفت ها و آسیب ها کم نمود.
امام جمعه میبد و قم با بیان اینکه نظارت فرهنگی و اخلاقی در ادارات از رئیس همان نهاد شروع می شود خطاب به رؤسای ادارات تأکیدکرد:از ابتدای سال 94 با نگاه اخلاقی آغاز کنید، کارمندان خود را دوست بدارید چرا که با داشتن این نگاه مجموعه اداری به پیشبرد بیشتری خواهد رسید.
فرماندار میبد هم با تشریح وضعیت شهرستان در سال جاری، سیر رشد تورم را رو به کاهش دانست و گفت:با این حال بعضی کارخانجات کاشی و سرامیک به دلیل اجرای بعضی سیاست ها مجبور به کاهش قیمت محصول خود تا 5 درصد شدند.
حسین فلاح گفت: در سال جاری 6 پروژه با میانگین 600 میلیون تومان توسط خیرین در شهرستان میبد سرمایه گذاری شده است.
وی در خصوص مسائل مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: موضوع میراث فرهنگی مقوله ای است که باید بیش از پیش به آن توجه نمود چرا که صنایع دستی و گردشگری می تواند دریچه ای به سمت سرمایه گذاری و درآمد ناخالص باشد.
این مسوول ضمن مقایسه نشاط اجتماعی در گذشته و وضعیت کنونی شهرستان میبد گفت:در گذشته مردمان میبد از پاتوق های غیر رسمی همچون نخ ریسی به صورت گروهی که به ارتباط آنها نیز کمک می نمود بهره می بردند.
وی افزود:یکی از راهکارهای ایجاد نشاط اجتماعی ورزش و فعالیت های اجتماعی و البته بازدید از خویشان و اقوام است، در زمانی که باید شاد باشیم به صورت سالم به شادی بپردازیم.
در ادامه معاون فرماندار میبد با بیان اینکه تشکیلات اداری این شهرستان به همان صورت گذشته می باشد از تغییر این تشکیلات در سال آینده خبر داد.
سیدمحسن فلاح با اشاره به آمار مصوبات در سال جاری گفت:کل مصوبات که در جلسات به تصویب رسیده شامل 2 هزار و 730 مورد بوده که از این تعداد هزار و 902 مورد اجرا شده، 397 مورد اجرا نشده و 416 مورد در حال اجرا می باشد.
وی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله فرمانداری میبد گفت:از مهمترین موارد عملکرد فرمانداری میبد می توان به قراردادن اولویت کاری پروژه های عمرانی، شناسایی محورها و شاخص های اجرائی سند توسعه، راه اندازی کمیته ایمن، انجام اقدامات موثر در حوزه میراث فرهنگی، کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد فرمانداری در شش ماهه دوم سال 93، اجرای طرح ساماندهی اتباع خارجی و مهندسی مهاجرت که بدون اعتبار صورت گرفت دانست.
وی تصریح کرد:اجرای پروژه های آسفالت جاده ندوشن-هفتهر- صدرآباد، ارتقای مرکز ژنتیک، دانشگاه آیت الله حائری و دانشکده پرستاری، کسب مجوز سومین رشته در مقطع دکتری، پیگیری ترمینال مسافربری، راه اندازی خانه فرهیختگان، فعال نمودن آزمایشگاه مرکزی دانشگاه پیام نور، راه اندازی مرکز تحقیقات بلدرچین، مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان و تشکیل کارگروه آب از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.
نماینده مردم یزد و اشکذر در جمع مسوولان با تأکید بر حمایت از تولید ملی گفت: واردات در ایران بسیار بی رویه است و هیچ گاه ساماندهی آن صورت نگرفته است.
محمد صالح جوکار افزود: برای مثال در صنعت نساجی در حدود 80 هزار تن پارچه مشکی غیر رسمی وارد کشور می شود در صورتی که چنین حجم زیادی را نمی توان حمایت از تولید داخلی نامید.
به گزارش ایرنا،جوکار در ادامه با تأکید بر اینکه باید اقتصاد را در سایه مدیریت حل کنیم افزود: درست است که در بخش تورم تا حدودی موفق به مهار آن شدیم اما در بخش رکود هنوز مسیر زیادی را باید طی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار