محمد حیدری در جمع مردم روستای قاسم آباد علیا
محمد حیدری در جمع مردم روستای قاسم آباد علیای شهرستان رودسر، با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت های پیش رو برای خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان، اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم است و این فضا در سطح استان وجود دارد
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 23 January 2024

سیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم استسیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم استسیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم استسیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم استسیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم استسیاست دولت سیزدهم و مشی استاندار گیلان، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی با تاکید بر لزوم مسئله شناسی در هر منطقه با نگاه مردمی، افزود: برای رفع مشکلت نیازمند همراهی مردم هستیم و بدون مردم کاری از پیش نمی رود.
فرماندار رودسر شورای روستا را نماینده مردم و دهیار را نماینده دولت دانست و اضافه کرد: شوراهای اسلامی از طرف مردم پیگیر رفع مشکلات باشد و رویکرد جهادی داشته باشند؛ دهیاران نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
حیدری با اشاره به استعدادهای روستای قاسم آباد و روستاهای منتهی به این منطقه، تاکید کرد: پیگیر آسفالت معابر و کوچه های روستایی هستیم و با همکاری مدیرکل صمت گیلان تامین مصالح لازم انجام شده است.
وی با بیان اینکه نیازهای شهرستان در حوزه مصالح احصا شده است، گفت: تاکنون مجوز بیش از 8000 مترمکعب(16 هزار تن) آسفالت را گرفتیم و شن و ماسه آن دپو شده است.
فرماندار رودسر نیروی انسانی را موتور محرکه توسعه دانست و تصریح کرد: به دنبال تعلیم و تربیت نیروی انسانی آینده هستیم و باید دست به دست هم دهیم.
حیدری یکی از مزیت های قاسم آباد علیا و سفلی را برخورداری از ساحل دانست و اضافه کرد: باید برنامه ریزی لازم جهت استفاده از ساحل و دریا در ایام عید و تعطیلات تابستان انجام شود و تاکید ما بر ماندگاری گردشگران است.
وی ماندگار گردشگر را درآمدزا دانست و ادامه داد: توجه به ظرفیت های گردشگری با تکیه بر موهبت های طبیعی و تاریخی این روستا می تواند درآمدزایی پایدار را ایجاد کند.
فرماندار رودسر همچنین از برداشت 70 درصدی مرکبات شهرستان خبر داد و متذکر شد: 5400 هکتار باغ و 8700 بهره بردار داریم و ظرفیت کارخانجات افشره شهرستان 20 هزار تن است.
وی با اشاره به برداشت 100 درصدی باغات کیوی، خاطرنشان کرد: 1350 هکتار باغ زیر کشت کیوی با 4200 بهره بردار داریم و تاکنون 350 تن را به روسیه و هندوستان سادر کردیم.
حیدری در ادامه به انتخابات 11 اسفندماه اشاره کرد و خواستار نقش آفرینی شوراها در این رویدد مهم سیاسی شد و اضافه کرد: رویکرد اقدامات ما معطوف به انتخابات باشد؛ البته مدیران باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و بر مشارکت تاکید داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی سیاسی، بیان کرد: مقرر شده به همه مناطق شهرستان سرکشی داشته باشیم و مطالبات مردم را بشنویم و لذا برای هر روستا یک کار را به یادگار می گذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار