کد خبر: ۱۱۵۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، با موافقت شورای فرهنگ عمومی مازندران و به همت کانون‌های خدمت رضوی ۲۲ چایخانه حضرتی در استان احداث خواهد شد.

بر اساس گزارش آستان نیوز از مازندران ؛ سید جمال احمدی معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که در دفتر آیت الله محمدی لایینی نماینده محترم ولی فقیه دراستان برگزارشد، احداث چایخانه‌های حضرتی به عنوان حرکتی فرهنگی در کنار توزیع چای در پارک‌ها و اماکنی که در معرض آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی قرار دارند جزو برنامه‌های تایید شده و در دستور پیگری آستان قدس رضوی قرار گرفت.
وی بیان کرد: با عنایت و موافقت تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر احداث ۸۸۸ چایخانه درکشور برای مازندران نیز مجوز ساخت ۵۰ چایخانه صادر شده است.
احمدی ادامه داد: براساس پیگیری‌های انجام شده از طریق مدیر محترم کانون‌های خدمت رضوی استان و برگزاری نشست‌های متعدد در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی موضوع پیشنهادی به ریاست شورای فرهنگ عمومی مطرح شد که با موافقت آیت الله محمدی لایینی در گام نخست مقرر شد این طرح در پنج شهرستان عملیاتی شود و در مراحل بعدی تمامی شهرستان‌ها نسبت به احداث چایخانه حضرتی در مازندران اقدام کنند.
معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در مازندران پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده این حرکت فرهنگی به بهره‌برداری برسد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار