مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره‌برداری از فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان، ظرفیت تولید پساب در این تصفیه‌خانه به سالانه ۲۷ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 22 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان این مطلب که پساب فاضلاب منبع دائمی تامین آب برای صنایع و برخی مصارف کشاورزی است، اظهارداشت: پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب زنجان در اختیار بخش صنعت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در حال حاضر سالانه ۴.۵ میلیون متر مکعب پساب به کارخانه راشا‌کاسپین واگذار می‌شود و از سال آینده نیز سه شهرک صنعتی در زنجان از پساب فاضلاب برخوردار می‌شوند.

وی برای بهره‌برداری از فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.

نادرخانی یادآور شد: تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان و با سیستم SBR و لجن فعال فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خاطرنشان کرد: هم اکنون جمعیتی افزون بر ۵۴۲ هزار نفر در شهر زنجان ساکن هستند که از این میزان جمعیت، ۶۰ درصد آن از خدمات فاضلاب برخوردارند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار