مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ هزارتن کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و ساکنین جزیره خارگ از مسیر بوشهر به این جزیره حمل شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 22 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی استان بوشهر عصر امروز در بازدید از اداره کالای این شرکت در بندر بوشهر، اظهار داشت: مدیریت تدارکات و امور کالا همواره در پشتیبانی از فرایند‌های عملیاتی شرکت همراه و همسو بوده و در تکمیل زنجیره ارزش نقش محوری ایفا می‌کند.

وی مهمترین ماموریت سازمانی این مدیریت را تامین سریع، ایمن، اقتصادی و با کیفیت کالا و تجهیزات با رویکرد ساخت داخل عنوان کرد.

غریبی با اشاره به اهمیت توجه به محیط پیرامونی صنعت، گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به نقش محوری که در فرآیند‌های عملیاتی شرکت‌های نفتی در جزیره خارگ دارد، همواره در راستای مسوولیت‌های اجتماعی به منطقه پیرامون صنعت توجه ویژه داشته است.

وی عمده کالا‌های حمل شده از بوشهر به جزیره خارگ را مربوط به شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران و همچنین شرکت‌های نفتی مستقر در این جزیره، پیمانکاران، ادارات دولتی و اهالی بومی (عملیات عمومی) دانست.

غریبی با اشاره به کالا‌های حمل شده به جزیره خارگ در سال جاری، گفت: دارو و تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمانی، اثاثیه منزل، شن و ماسه، تجهیزات پشتیبانی ارگان‌های نظامی، آرد و مواد غذایی و ... از جمله کالا‌هایی بوده که به جزیره خارگ حمل شده است.

وی همچنین تعداد محموله‌های خودرو‌های سبک و سنگین را به ترتیب ۴۲۸ و ۵۰ دستگاه عنوان کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار