«رویداد گردشگری خلاق جنوب» با حضور فعالان حوزه گردشگری از سراسر کشور پنجشنبه 5 بهمن در عمارت نوذری بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 22 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، «رویداد گردشگری خلاق جنوب» با حضور بنیان‌گذار دهگردی جاباما، مدیرعامل اسنپ‌تریپ، بنیان‌گذار مدتورپرس، تهیه کننده و کارگردان مستند پلیسوک و دیگر فعالان حوزه گردشگری از سراسر کشور پنجشنبه ۵ بهمن در عمارت نوذری بوشهر برگزار خواهد شد.

انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های فعالان حوزه گردشگری از جمله اهداف برگزاری این رویداد است که می‌تواند چراغ راهی برای بهبود و رشد کسب و کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری استان بوشهر باشد.

بخش عمده‌ای از ظرفیت گردشگری در استان بوشهر مغفول مانده که انتظار می‌رود این رویداد بتواند در زمینه طراحی خلاقانه محصولات گردشگری، طراحی تجربه جدید گردشگری، ارائه سبک زندگی بومی به گردشگران، مارکتینگ اصولی و افزایش فروش به کسب و کار‌ها کمک کند.

یکی از حوزه‌های مورد تمرکز رویداد گردشگری خلاق جنوب در حیطه گردشگری دریا و راه‌اندازی کسب و کار‌های کوچک و متوسط مرتبط با آن است. افراد و شرکت‌هایی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریا هستند می‌توانند از تجربیات دیگران استفاده کنند.

موضوع دیگری که در این رویداد مورد توجه قرار می‌گیرد تولید محتوا و نقش آن در جذب گردشگر و تنفس کسب و کار‌های گردشگری است. نقش تولید محتوا در تبلیغات و نمایش سطح و شخصیت کسب و کار امری ضروری در گردشگری به شمار می‌رود.

همزمان با برگزاری رویداد از ساعت ۱۷ تا ۲۱ بازارچه صنایع‌دستی در عمارت نوذری برپا خواهد بود و صنعت‌گران بوشهری محصولات خود را در حوزه‌های فرش، گلیم و گبه دست‌بافت، چوب، رزین، شمع، سنگ مصنوعی، حصیر، نقطه‌کوبی، عروسک‌های بافتنی و زیورآلات و تزئیات صدفی برای حاضران به نمایش می‌گذارند.

در این رویداد جعفر میراشرفی فیلم‌ساز و مستندساز سفر، رابینو زنگنه بنیان‌گذار دهگردی جاباما، فرید یکانی مدیرعامل اسنپ‌تریپ، سعید انوری‌نژاد مدیر پروژه بوم بندر کنگ، شایان بهرامی بنیان‌گذار بومگردی پیسو، امیر حسن‌زاده مدیر مارکتینگ فلایتیو، رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس و مدیر توسعه کسب و کار راهکار، محمد تاجران جهانگرد و سفیر صلح و رسول پولادی تهیه‌کننده و کارگردان مستند پلیسوک برای انتقال تجربه به خاطبان حضور خواهند داشت.

این رویداد توسط شرکت توسعه گردشگری بوشهر با همکاری و مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر بوشهر، شرکت تنگسیر، شورای اسلامی شهر بوشهر، شهرداری بندر بوشهر، خانه مشارکت‌های مردمی سلامت شهرستان بوشهر و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

این رویداد ۵ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در عمارت نوذری واقع در خیابان لیان غربی، محله کوتی، جنب دانشکده هنر و معماری خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم مردم و فعالان گردشگری رایگان است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار