به گفته استاندار لرستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان طرح پهنه گردشگری لرستان با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان تصویب شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 20 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار امروز عصر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به دستور کار جلسه امروز اشاره کرد و افزود: احداث شهرک ساحلی در استان‌های جنوبی برای استان‌های فاقد ساحل به استناد مصوب هیئت وزیران دستور کار جلسه امروز بود که برای لرستان اولویت استان بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مصوب شد.

وی بیان کرد: اعطا مجوز ساخت دو واحد آب معدنی در خرم‌آباد و بروجرد دیگر مصوبه جلسه امروز بود.

تصویب طرح پهنه گردشگری لرستان با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی از دیگر مصوبات جلسه بود که استاندار لرستان مطرح کرد.

به گفته زیویار الحاق برخی محدوده‌های روستایی و شهری برای نهضت ملی مسکن از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که برخی اشکالات داشت.

وی گفت: برخی اشکالات محدوده‌های روستایی و شهری در این جلسه رفع و مشروط تصویب شد، اما رفع اشکال برخی محدوده‌ها نیاز به برگزاری جلسات دیگر دارد.

استاندار لرستان استفاده از ظرفیت تالاب‌های استان به ویژه بیشه دالان بروجرد و پل‌دختر را در قالب طرح اداره کل حفاظت محیط زیست استان از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

زیویار یکی از کارگروه‌های مهم شورای برنامه‌ریزی را کارگروه اجتماعی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مباحث و مسائل اجتماعی یکی از اولویت‌های اساسی است، بنابراین حضور مدیران کل در این کارگروه مهم و تاثیر گذار است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار