معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: تا نیمه نخست بهمن‌ماه کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات توسط صداوسیمای استان بوشهر در چهار حوزه انتخابیه این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 20 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر عصر امروز در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: مردم با مشارکت حماسی و حضور حداکثری خود در انتخابات اهداف دشمنان را ناکام می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت چهار مؤلفه اصلی در انتخابات است که در تحقق این مولفه‌ها اقدامات لازم انجام شده است.

وی تاکید کرد: تبلیغات زودهنگام کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی تخلف است که در این جلسه کاندیدا‌هایی که اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده‌اند بررسی و قرار شد تذکرات لازم به این داوطلبین انتخاباتی داده شود.

پورات با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می‌شود، گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید در هفته تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه آینده برخی از داوطلبین با دعوت در جلسه تذکرات لازم به آنان ارائه می‌شود، عنوان کرد: تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف استان بوشهر با دقت و حساسیت خاصی رصد و انتخاباتی سالم و پرشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر از راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی بوشهر خبر داد و بیان داشت: تا نیمه نخست بهمن‌ماه کانال‌های تلویزیونی توسط صداوسیمای استان بوشهر در چهار حوزه انتخابیه این استان راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، عسلویه و جم کانال تلویزیونی «نایبند»، حوزه دشتی و تنگستان کانال «بیرمی»، دشتستان کانال تلویزیونی «نخلستان» و در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کانال تلویزیونی «دریا» راه‌اندازی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ابراز کرد: امیدواریم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امکانات فراهم شده به‌صورت برابر و در عدالت کامل استفاده کنند و فعالیت‌های تبلیغاتی خودشان را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از مجموعه ۲۶۴ داوطلبین ثبت‌نام شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۲ نفر توسط هیئت نظارت تأیید شده‌اند و تا ۱۹ بهمن تأیید نهایی داوطلبین اعلام می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار