رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از برگزاری اجلاس سراسری نماز نسل نو با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 20 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» هادی خان محمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز گفت: سی امین اجلاس سراسری اقامه نماز با شعار و رویکرد نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه در هفته گذشته برگزار و پیرو آن در سراسر کشور و در استان البرز نیز این اجلاس برگزار می شود

وی توجه ویژه به نماز نسل نو را از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: فعالیت‌های بسیاری در زمینه دعوت این نسل به نماز درآموزش و پرورش استان انجام شده است که نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به سامانه سجاده، اظهار کرد: این سامانه برای سنجش عملکرد برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی درحوزه نماز است که از آبان ماه برای ثبت اقدامات انجام شده فعال و ادارات و نهاد ها نسبت به بارگذاری مستندات فعالیت ها اقدام می نمایند تا در نهایت براساس شاخص های مورد نظر ارزیابی و دستگاه های برتر در امر نماز و فعالیت های نمازی معرفی شوند. امسال نیز این سامانه فعال و آموزش و پرورش استان البرز نیز همانند دیگر دستگاه ها نسبت به بارگذاری مستندات اقدام نموده است و امید است که اداره کل آموزش و پرورش استان همچون سال گذشته، به عنوان دستگاه برتر معرفی شود.

قابل ذکر است اجلاس نماز نسل نو با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، اول بهمن ماه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار