امام‌ جمعه اهواز گفت: چنانچه هر کشور و قدرتی نسبت به جمهوری اسلامی دست از پا خطا کند با موشک‌ها و پهپادهای قدرتمند برای همیشه پشیمان خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 19 January 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اهواز به اقدامات اخیر سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: از انتقام سختی که سپاه از قاتلان خون آشام شهید قاسم سلیمانی و شهدای عزیز گرفت حمایت ‌می‌کنیم.

وی افزود: اقدام اخیر سپاه پاسداران اقدامی قاطع و مقتدرانه بود.

خطیب جمعه اهواز در ادامه دعای باران خواند و یادآور شد: هیچ سال همچون امسال خشکسالی نداشته‌ایم در حالی که می‌بایست همه قله‌ها از برف پوشیده باشد اما میزان بارش‌ها کم است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد به دیدار هفته گذشته با مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا از کل مردم تشکر کردند و فرمودند سلام‌ من را به مردم برسانید.

امام جمعه اهواز با اشاره به فرارسیدن ماه رجب گفت: همان طور که جسم انسان آلوده می‌شود روح انسان نیز به این آلودگی‌ها درگیر می‌شود که یکی از راه‌ها زدودن آلودگی‌های روحی، استغفار است.

وی چند روایت پیرامون اهمیت استغفار به ویژه‌ در ماه رجب ذکر کرد و افزود: اعتکاف، تمرین انس گرفتن با خدا است از این رو هم خودتان و هم فرزندانتان را به اعتکاف تشویق کنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در بخش دیگر سخنان خود به صفات امام‌علی (ع) پرداخت و یکی از محوری‌ترین صفات آن حضرت در پیش روی جبهه حق را چشم‌پوشی از خود و هر آنچیزی که به هوای نفس برمی‌گردد عنوان کرد.

پس از پایان نماز جمهه نمازگزاران با راهپیمایی و تجمع از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک‌های تروریستی در منطقه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت کردند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار