معاون اداری و مالی شهرداری زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه با پیمانکاران پروژه‌های شهری برای پرداخت‌های ۷۰ و ۵۰ درصدی غیرنقدی خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها به تحقق بودجه هم کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 18 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسن عیوض‌زاده، معاون اداری و مالی شهردار زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به تغییرات ایجاد شده در دفترچه عوارض و خدمات شهرداری اظهار کرد: بنا به شرایط شهرداری می‌توانست افزایش بالای ۴۰ درصدی تعرفه‌ها را هم اعمال کند.

معاون اداری و مالی شهردار زنجان افزود: شهرداری در راستای تعامل با شهروندان افزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌ها را در لایحه بودجه اعمال کرده و لایحه با این درصد تنظیم و تقدیم شورا کرده است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، اسناد و تفاهم‌نامه‌ها با قرارگاه خاتم ۷۰ به ۳۰ تنظیم شده است، افزود: طبق این تفاهم‌نامه‌ها پرداخت‌ها به قرارگاه خاتم ۷۰ درصد غیرنقدی و ۳۰ درصد نقدی پیش‌بینی شده است.

عیوض‌زاده تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌ها منعقد شده کارشناسی شده بوده است، به همین دلیل مبالغ مندرج در لایحه بودجه امکان تحقق خواهد داشت.

معاون اداری و مالی شهردار زنجان با اذعان به عدم تحقق بودجه پیش‌بینی شده در ارزش‌افزوده در لایحه بودجه سال‌جاری و با بیان اینکه هنوز فرصت تحقق آن تا پایان سال وجود دارد، تصریح کرد: اگر هم این مبلغ محقق نشود امکان پوشش این مبلغ از درآمد‌های کوششی وجود خواهد داشت.

ارائه خدمات رایگان حمل‌ونقل عمومی به مردم در روز تولد حضرت علی (ع) روز مرد از جمله مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار