مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم فراهم کردن فضا برای فعالیت اجتماعی و ورزشی جامعه هدف توسط هیات‌‌های متولی تاکید کرد و گفت: فراهم شدن فضا به خارج شدن بیماران از کنج خانه‌ها کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 17 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ورزش‌های خاص و پیوند اعضای استان زنجان که با حضور فاطمه هاشمی، رئیس این فدراسیون برگزار شد، با تقدیر از هیات‌رئیسه هیات ورزش‌های خاص استان اظهار کرد: نام این افراد هر جا که نیاز به انجام کار خیر باشد شنیده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: همانطور که ورزشکاران هیات ورزش‌های خاص و پیوند اعضا خاص هستند دیگر فعالان این عرصه هم خاص محسوب می‌شوند و در واقع این افراد امیدآفرینی کرده و این مهم را در بین جامعه هدف ارتقا می‌دهند.
وی بر لزوم فراهم کردن فضا برای فعالیت اجتماعی و ورزشی جامعه هدف توسط هیات متولی تاکید کرد و گفت: فراهم شدن فضا به خارج شدن بیماران از کنج خانه‌ها کمک خواهد کرد.
بازرگان با تاکید بر لزوم فعالیت در بعد همگانی ورزش افزود:، ولی بعد قهرمانی ورزش منجر به ایجاد شور و شوق می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مشارکت را از مولفه‌های لازم برای بقای هر سیستم دانست و ادامه داد: بیماران هم باید نسبت به این شاخصه به عنوان شاخص ادامه فعالیت توجه کرده و نقش‌آفرینی داشته باشند.
وی انتظار خود از هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند را فعالیت و معرفی بیشتر ورزشکاران در سطح ملی و بین‌المللی عنوان و تاکید کرد: موفقیت ورزشکاران در این عرصه بیانگر کار و تلاش است که باید قدر دانست.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار