کد خبر: ۱۱۴۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 17 January 2024

محمد حیدری در جمع مردم دهستان اوشیان، با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمت شبانه روزی به مردم را در دستور کار دارد، اظهار کرد: حسب منویات رهبر انقلاب مبنی بر ارتباط مستقیم دولتمردان با مردم و پیرو دستورات رئیس جمهور و نماینده دولت در گیلان، از همه فرصت ها برای حضور میدانی استفاده می کنیم تا گره گشای مردم باشیم به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
وی خروجی تلاش های دولتمردان را رضایتمندی مردم دانست و افزود: به عنوان نماینده دولت در شهرستان رودسر، عمل به وعده های دولت را در دستور کار قرار خواهیم داد.
فرماندار رودسر با اشاره به مشکلات شهرستان در بخش های پسماند و مرکبات و کشاورزی و...، عنوان کرد: مرکز پردازشگر پسماند چابکسر یکی از مراکز پسماند خوب شهرستان است و لذا شهردار بخش نباید مانع از پذیرش پسماند روستایی شود، زیرا امکان تفکیک و پردازش در این مرکز وجود دارد و شاهد تولید بلوک های ساختمانی از پسماندها هستیم.
حیدری با بیان اینکه دو کارخانه افشره در شهرستان فعال است، گفت: یکی از مشکلات باغداران مرکبات درباره قیمت پایه است و لذا قرار شد که با قیمت 4300 تومان به صورت رقابتی خریداری صورت بگیرد که تا 5500 تومان نیز افزایش داشته است.
وی از شعبه داران خواست نسبت به خرید مرکبات از باغداران توجه کنند و متذکر شد: خرید مرکبات نقدی انجام می شود و کارخانه افشره چابکسر 20 میلیارد تومان خریداری داشته است. همچنین به دنبال راه اندازی فاز دوم کارخانه جهت فعالیت در طول سال هستیم.
فرماندار رودسر از تاکید استاندار بر روکش آسفالت 5 کیلومتری این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به دنبال تامین اعتبار و تهیه قیر رایگان و خرید مصالح هستیم و مقرر شده که پیمانکار سریعا کار را آغاز کند.
وی در ادامه به انتخابات 11 اسفندماه اشاره و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اساس نظام ماست و براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تمام ساختارهای حکومتی مبتنی بر رای و ارائه مردم تعیین می شود.
حیدری با بیان اینکه دو انتخابات مهم و بزرگ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، گفت: در حوزه انتخابیه رودسر و املش، 72 ثبت نامی داشتیم که 70 نفر تایید شدند و 6 نفر انصراف دادند. در نهایت با تایید شورای نگهبان، 43 داوطلب تایید صلاحیت شده داریم که چهار نفر از بانوان هستند.
وی از مردم خواست انتخاب اصلح براساس مولفه های مردمی بودن و ولایتمداری و خدمتگزاری و... را در دستور کار قرار دهند و اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس، فصل جدیدی در امر خدمت رسانی به مردم را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار