با ۲۹ درصد افزایش نسبت به بودجه سال جاری؛
سخنگوی شهرداری یزد از ارائه لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری و نیز گزارش توسط شهردار یزد در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 16 January 2024

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حامد سلطانی اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ارائه می شود.

وی با بیان این که بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ با ۲۹ درصد افزایش نسبت به بودجه سال جاری روبرو است، افزود: تملکات و آزادسازی معابر، احداث و اصلاح تقاطعات، مدیریت استفاده بهینه از منابع آب، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر و احداث بلوار سردار فلاح زاده و ایرج افشار از جمله پروژه های کلان سال آینده به شمار می رود.

سخنگوی شهرداری یزد همچنین سیاست های اجرایی بودجه را عنایت به مقوله فرهنگ سازی و آموزش به عنوان راهکار اصلی کاهش معضلات شهری، برنامه ریزی به منظور استفاده از علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات با تکمیل و اجرای پروژه شهر هوشمند و پنجره واحد خدمات شهری، کاهش معضلات محیط زیست شهری و حفظ منابع طبیعی با ایجاد شهرک تخصصی تفکیک پسماند مهندسی و مجدد ساختار سازمانی شهرداری و سایر موضوعات شهری بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار