کد خبر: ۱۱۴۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 16 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در روز یکشنبه 26 دی ماه تقدیم حضور می گردد.

 

زمینگیر شدن ۴ مخل نظم و امنیت عمومی در ساری  

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري 4 نفر از مخلان نظم و امنيت اجتماعي که در حال درگيري با شهروندان بودند، خبر داد. 

سرهنگ "عبداله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر قدرت نمايي و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان توسط 4 نفر از اراذل و اوباش که شامل يک زن و سه مرد بوده اند ، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري،تصريح کرد: ماموران يگان امداد اين شهرستان پس ازهماهنگي قضائي با انجام تحقيقات ميداني متهمان را شناسايي و آنها را در حال درگيري با شهروندان دستگير کردند و از آنها، يک عدد قمه و يک شمشير کشف شد.

سرهنگ حسن زاده با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، خاطر نشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و هرکس به هر طريقي بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانوني پليس روبه رو خواهد شد.

------------------------------

دستگيري سارق سيم و کابل برق در نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق سيم و کابل برق با 7 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ " اکبر درويشي " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل برق درحوزه استحفاظي، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: ماموران پليس آگاهي با رصد اطلاعاتي وتحقيقات پليسي، موفق به شناسايي سارق شدند.

فرمانده  انتظامي شهرستان نوشهر، تصريح کرد: با هماهنگي هاي قضائي، ماموران در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي ، افزود: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت سيم و کابل برق و تلفن در اين شهرستان اقرار کرد و  مقادير قابل توجهي سيم و کابل برق و تلفن از مخفيگاه وي کشف  و پس از تشکيل پرونده قضايي روانه زندان شد.

سرهنگ "درويشي" در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامي و امنيتي از طريق سامانه 110 و يا کلانتري و پاسگاه محل سکونت خود، پليس را در ايجاد امنيتي پايدار در شهرستان ياري کنند.

----------------------------------


کشف چوب جنگلي قاچاق در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 5تن چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي ودرپي کسب خبر مبني برجمع اوري و دپو چوب در منطقه جنگلي بندپي بررسي اين موضوع دردستورکارماموران قرارگرفت.

وي افزود:پس از شناسايي محل دپو، ماموران انتظامي با همکاري ماموران جنگلباني به محل اعزام شدند.

سرهنگ داداش تبار عنوان داشت :ماموران در بازرسي از محل دپو چوب،مقدار پنج تن چوب جنگلي قاچاق را کشف کردند و در اين ارتباط يک نفر متهم دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

------------------------------

کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق از 4 خودروي نيسان و سواري خبر داد. 

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس، سرهنگ " علي اکبر قلي پور " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامي اين فرماندهي با اجراي طرح هاي مراقبتي موفق به شناسايي 4 قاچاقچي محصولات جنگلي در اين شهرستان شدند.

وي افزود: ماموران در عملياتي ضربتي و غافگيرانه متهمان را در ايست و بازرسي اين شهرستان شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصريح کرد: ماموران در بازرسي از داخل خودرو ها 5 تن و 200 کيلو چوب قاچاق، فاقد هرگونه مجوز برداشت کشف کردند.

سرهنگ قلي پور، با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غيرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار