معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید به اینکه ما به جوان‌گرایی باور داریم، افزود: در عین حال معتقدیم جوان‌گرایی پیرزدایی نیست و باید در تصمیمات خود این موضوع را مدنظر قرار دهیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 15 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان با بیان اینکه در استان ما میانگین سن مدیران ۱۰ سال کاهش داشته است، اظهار کرد: ما در خصوص جوان‌گرایی و استفاده از مدیران جوان از استان‌های پیشتاز بوده‌ایم.

وی با تأکید به اینکه ما به جوان‌گرایی باور داریم، گفت: در عین حال معتقدیم جوان‌گرایی پیرزدایی نیست و باید در تصمیمات خود این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن توضیح اینکه جلسات نباید صرفا در پرکردن و ارائه صورت‌ جلسات خلاصه شود، عنوان کرد: باید در نظر داشت مصوبات کاربردی و قابل اجرا بوده و عملیاتی شدن آن به صورت مجدانه توسط دبیرخانه مطالبه و پیگیری شود.

مهاجر با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید با جدیت در جلسات حاضر و نسبت به اجرای مصوبات حساس، پیگیر باشند، گفت: باید در نظر داشت اگر سخت‌گیری و سماجتی در اجرای مصوبات نباشد در نهایت جوانان متضرر می‌شوند.

وی ذهن جوانان را سرشار از خلاقیت، ابتکار، نوآوری و انرژِی دانست و خاطرنشان کرد: ذهن جوانان ما پر است از سوالات و شبهات که اگر به آن پاسخ درست ندهیم آنها پاسخ شبهاتشان را با سرعت بسیار توسط رسانه‌ها دریافت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه جوانان ما با امید در عرصه‌های متفاوت حضور دارند، گفت: در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز همچون انتخابات جوانان ما با اشتیاق مشارکت می‌کنند که این امر مطمئنا تبیین و روشن‌گری برای آنها را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه در آینده ای نه چندان دور دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در فرامین خود تأکید کرده اند مشارکت حداکثری در این رویداد بسیار مهم است و همه دست اندر کاران انتخابات باید زمینه ساز حضور مردم در پای صندوق‌های آرا باشند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار