رئیس ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان با بیان اینکه این یادواره طی سه سال گذشته در استان برگزار شده است، عنوان کرد: این رویداد بزرگترین یادواره گلستان بوده و بنا داریم که از تمام ظرفیت‌های استانی در جهت تداوم برگزاری آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 15 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، محمد قاسم ریاحی صبح امروز ۲۵ دی ماه ضمن بیان اینکه به لطف شهدا ثابت شده است که همه مردم و مسئولین پای کار برگزاری یادواره‌هایی برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا هستند، اظهار کرد: با همت مردم و مسئولین و کرامات این شهدا بنا داریم در این یادواره ۵۰ زندانی آزاد شده و حداقل ۵۰ جهیزیه کامل تقدیم نوعروسان شود.

وی با اشاره به برخی میهمانان برنامه مذکور عنوان کرد: همرزمان شهدای مدافع حرم گلستان در کنار مردم شریف استان از میهمانان ویژه این مراسم هستند.

رئیس ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با بیان اینکه دوستانی دور هم جمع شده و برگزاری این یادواره را پایه‌ریزی کرده‌اند، توضیح داد: همه ساله به عظمت این یادواره افزوده می‌شود، در حالی که ما در سال گذشته میزبان بالغ بر هشت هزار نفر از مردم شریف استان در مصلی گرگان بوده و امسال نیز برآورد ما ۹ تا ۱۱ هزار نفر است.

ریاحی در کنار برگزاری یادواره از مجموعه‌ای از اقدامات فرهنگی برنامه‌ریزی شده نام برد و گفت: این یادواره علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های هم‌رزمانشان آورده‌های دیگری نیز باید داشته باشد تا بتوانیم پیام‌هایی را به نسل جوان منتقل کنیم که این امر فعالیت‌های فرهنگی بیشتری را طلب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این یادواره به لحاظ گنجایش و ظرفیت انسانی وسعت بالایی را در برمی‌گیرد، گفت: برگزاری این مراسم نیاز به مقدماتی دارد که با توجه به وسعت آن تا حد امکان فراهم شده، اما ما پذیرای محبت‌های حاضران هستیم.

رئیس ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان در پایان با بیان اینکه ما توفیق حضور شهدای حرم و امنیت در استان را داریم، عنوان کرد: جای خالی تندیس یا المانی در سطح شهر که حاکی از آن باشد که این استان شهدایی را از اینجا به سرزمین مقاومت تقدیم کرده است به عنوان یادگاری در جلو چشم همگان در یکی از میادین شهر حس می‌شود، به همین منظور با رایزنی‌های صورت گرفته این درخواست به مسئولین مربوطه ارجاع داده شد و منتظر دریافت پاسخ آن هستیم.

سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با همت ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان روز پنج شنبه یکم تیر ماه ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ وحدت شهرستان گرگان برگزار شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار