شهردار آستا
شهردار آستارا با بیان اینکه برفروبی معابر شهری با ۱۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است، گفت: این خدمات با استفاده از ماشین آلات شهرداری همزمان با ریزش سنگین برف آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 15 January 2024

برفروبی معابر شهری آستارا با نیروهای شهرداری در حال انجام استبرفروبی معابر شهری آستارا با نیروهای شهرداری در حال انجام استبرفروبی معابر شهری آستارا با نیروهای شهرداری در حال انجام استبرفروبی معابر شهری آستارا با نیروهای شهرداری در حال انجام است

میثم الوان‌پور در گفت وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه تمامی نیروهای شهرداری آستارا در سطح شهر در آمادگی کامل هستند تا از انسداد معابر جلوگیری شود، اظهار کرد: در پی تداوم بارش برف عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری آستارا در سطح شهر ادامه دارد.

وی افزود: در پی بارش سنگین برف که از ظهر شنبه، ۲۳ دی ماه آغاز شده و هنوز ادامه دارد، ۱۵ تن شن و نمک برای بازگشایی معابر آستارا در نظر گرفته شده و استفاده می‌شود.

 

شهردار آستارا گفت: مدیریت شهری با هدف پاکسازی معابر از برف و تسهیل تردد شهروندان ۲۴ ساعت تلاش بی وقفه با به کارگیری ۱۰۰ نیروی ستاد برفروبی زیر بارش سنگین برف فعالیت داشت و با توجه به بارش سنگین برف فعالیت برفروبی همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار