تابناک هرمزگان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از همکاری های مشترک و تفاهم نامه بین دانشگاه و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 14 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//دکتر غلامعلی جاودان گفت: از آنجا که همکاری و ارتباط فیمابین دانشگاه و صنعت می تواند به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک یاری رساند این تفاهم نامه بین شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان منعقد شد.

دکتر جاودان با اشاره به زمینه های همکاری بین دانشگاه و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم افزود: همکاری دانشگاه و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در جهت اجرای پروژه های پژوهشی، ارزیابی، نظارت و همچنین اجرای پروژه های پژوهشی در زمینه های سلامت، پزشکی، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و سایر موارد مرتبط با سلامت می باشد.

وی اظهار کرد: با امضای این تفاهم نامه طرفین در قالب یک کار گروهی حد اعلای تلاش خویش را در جهت اجرای مفاد تفاهم نامه و نیل به خودکفایی بومی مبذول داشته و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

این تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت پالایش گاز سرخون و قشم به نمایندگی مهندس پارسا پروین و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به نمایندگی دکتر غلامعلی جاودان با حضور دکتر علیپور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر کرباسچی رئیس بهداری بهداشت صنعت نفت هرمزگان، شکیبائیان مدیر روابط عمومی شرکت گاز، باخدا رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز و دکتر عبدالحمید تاجور مدیر ارتباط با صنعت و جامعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه منعقد و به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار