کد خبر: ۱۱۴۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 13 January 2024

بسمه تعالی

ماه رجب ماه اخلاص، سراسر نور و رحمت، عبادت، استغفار، خضوع و بندگی به درگاه الهی، ماه مبعث پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) و ولادت باسعادت سه امام معصوم امیرالمؤمنین على (ع)، امام محمد باقر (ع) و امام جواد (ع) می باشد. در بیان فضیلت این ماه همان بس که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) آن را ماه خداوند خوانده است.

روز اول این ماه مصادف با میلاد پر برکت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت امام محمد باقر (ع) مخزن الاسرار توحید و کاشف علوم دین می باشد. حضرت امام محمد باقر (ع) که باقرالعلوم یعنی شکافنده علوم و گشاینده دروازه‌های دانش نامیده می‌شدند در تمام دوران امامت خویش مسئولیت سنگین نشر و تبلیغ فرهنگ اسلامی، تعلیم شاگردان، رهبری اصحاب و مردم، اجرا کردن سنت‌های جد بزرگوارش در میان خلق و افشاگری در خصوص ظلم و ستم دستگاه غاصب حکومتی و از همه مهم‌تر بیان خط مشی صحیح رهبری در حکومت اسلامی را بر عهده داشتند و تا آخرین دقایق عمر پربرکت خویش برای حفظ و صیانت از دین مبین اسلام کوشیدند.

اینجانب حلول ماه رجب المرجب و ولادت فرخنده امام باقر (ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان رودسر تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفیق درک کامل و بهره مندی از فضیلت های این ماه برای حرکت در مسیر سعادت دنیا و آخرت را از درگاه حضرت احدیت برای همگان مسئلت دارم.

محمد حیدری

فرماندار شهرستان رودسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار