مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : تعداد ۵۷۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ 13 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز بیان داشت :  در حال حاضر تعداد۲۶ شهر استان از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و هم‌اکنون همه شهرهای استان گازدار هستند.

وی افزود :به منظور محرومیت‌ زدایی از مناطق کمتر توسعه ‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌ دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است.

کشاورز  ادامه داد : شرکت گاز استان در دهه‌ فجر امسال تعداد قابل توجهی پروژه عمرانی در ۲ حوزه گازرسانی به مناطق روستایی و ساخت ساختمان و ابنیه افتتاح و تعدادی پروژه نیز به منظور تقویت خطوط موجود و افزایش پایداری شبکه های گاز رسانی کلنگ زنی و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسند.

وی خاطرنشان کرد : شرکت گاز استان به دور ازهر حاشیه ای فقط به خدمت بی منت به مردم عزیز استان فکر می کند و امسال با همکاری خوب مردم فهیم و با فرهنگ استان و همچنین زحمات همکاران ما در گاز استان تاکنون هیچ مشکلی در تامین گاز مردم عزیز استان وجود نداشته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار