استاندار زنجان بیان اینکه شاید هیچ حرفه‌ای دیگر به‌اندازه خبرنگاری نیاز به دانش گسترده نداشته باشد، گفت: امروزه ذات رسانه متکثر شده است و به‌ازای هر یک نفر چندین رسانه وجود دارد بنابراین این موضوع کار اهالی رسانه را سخت کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 11 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان با بیان اینکه شاید هیچ حرفه‌ای دیگر به اندازه خبرنگاری نیاز به دانش گسترده نداشته باشد، اظهار داشت: اصحاب رسانه برای تهیه خبر و یا یک گزارش باید نسبت به همه جوانب اطلاع کافی را داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه افزایش آگاهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی مهم است، گفت: امروزه ذات رسانه متکثر شده است و به ازای هر یک نفر چندین رسانه وجود دارد بنابراین این موضوع کار اهالی رسانه را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبنای کار رسانه باید حق‌مداری باشد نه اینکه افزایش دنبال‌کننده باشد و اگر این طور باشد به نظر این موضوع جامعه خبرنگاری را تهدید می‌کند، گفت: خبرنگاران ما در این عرصه که عرصه جنگ شناختی و ترکیبی است می‌طلبد که روایت اول را این قشر بر عهده بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار