فرماندار اسفراین در جلسه شورای اداری در حالی از ارتباط و تعامل با رسانه‌ها سخن می‌گوید که خود ارتباط و تعاملی با هیچ‌رسانه‌ای ندارد و تاکنون در 3 سال تصدی فرمانداری این شهرستان هیچ نشست خبری با رسانه‌ها برگزار نکرده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 11 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، فهیمه نیکزاد، «ماجرا از این قرار است که مردی خروسی داشت که به پشت بام فرار کرد و به خانه یکی از همسایه‌ها رفت، صاحب خروس هم در خانه همسایه‌ها را می‌زد و دنبال خروسش می‌گشت، مردی که خروس در خانه‌اش بود ناگهان صدای در را شنید و چون حدس زد صاحب خروس باشد، آن را بلافاصله زیر عبایش پنهان کرد و در را باز کرد. تا مرد را دید که نشانی خروس را می‌گرفت سریع گفت: «به حضرت عباس قسم خروست به خانه من نیامده است»، ولی دم خروس که از گوشه عبای مرد بیرون زده بود بهترین شاهد بر دروغ بودن حرف آن مرد داشت، صاحب خروس هم نگاهی به مرد انداخت و گفت: «دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس را!».

این داستان آموزنده اما کوتاه شباهت بسیاری به اوضاع این روزهای جلسات شورای اداری شهرستان اسفراین دارد دارد.

جلسه شورای اداری اسفراین که با حضور فرماندار، امام جمعه و مسوولین ادارت و نهادهای شهرستان برگزار شد و به مدت ۲ ساعت به طول انجامید بعد سخنان امام جمعه محترم چند تن از مسوولین ادارات و نهادها گزارشی از عملکرد و اقدامات خودشان را گزارش نمودند.

پس از گزارشِ رئیس اداره مسکن و شهرسازی یکی از خبرنگاران شهرستان خواست سووالاتی را در حوزه مسکن ملی مطرح نماید که فرماندار اسفراین اجازه به خبرنگار نداد!

سووالات مربوط به مشکلات مردم در حوزه مسکن ملی از جمله اجرا نشدن واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در اسفراین که تاکنون هیچ اقدامی انجام نگرفته و همچنین واحد‌های مسکن ملی پروژه ۶۰۰ واحدی شرکت است که قریب به ۱۷ سال هست که ۳۰ الی ۳۵ درصد آن کار شده و به حال خودش رها شده است را مطرح کنند که متاسفانه فرماندار اسفراین کل وقت جلسه را به گزارش عملکرد مدیران گذراند و اجازه مطرح کردن سئوالات خبرنگار را نداد.

هر چند همه خبرنگاران در جریان این موضوع هستند در شواری اداری، فرماندار در جهت مدیریت جلسه می‌تواند اجازه سوال و جواب ندهد! اما از فرمانداری که در صحبت‌هایشان از مدیران می‌خواهد با رسانه‌ها تعامل داشته باشند و خود به این موضوع اعتقادی ندارد و حاضر نیست ارتباطی با رسانه داشته باشد انتظار چنین سخنانی نمی‌رود.

همچنین وی با گذشت قریب به ۳ سال از تصدی پست فرماندار تاکنون هیچ نشست خبری و ارایه عملکرد و اقدامات انجام شده دولت در شهرستان اسفراین با اصحاب رسانه شهرستان نداشته است.

حالا شما بگویید آقای فرماندار، اصحاب رسانه دم خروس را باور کنند یا قسمی که در جلسات یاد می‌کنید را!؟

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار