امام جمعه شهرستان مشکین‌شهر گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با تفکر انقلابی خود، گرفتار اهداف شوم و توطئه‌های دشمنان در کمرنگ کردن حضور حداکثری در انتخابات نمی‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 11 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌‌الاسلام رضا باوقار ظهر امروز در نشستی با اعضای مؤسس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مشکین‌شهر که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد ایجاد یأس و ناامیدی برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات پیش رو هستند اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با تفکر انقلابی خود، گرفتار اهداف شوم و توطئه‌های دشمنان نمی شوند.

وی با اشاره ضروت حفظ وحدت در بین گروه‌های مختلف سیاسی، افزود: احزاب باید با حفظ وحدت، عامل اخوت در جامعه اسلامی باشند و این امر جز با همدلی و همراهی مردم میسر نمی‌شود؛ با اتحاد میتوان به پیروزی دست یافت و هر کسی بخواهد در این راه تفرقه و کینه توزی داشته باشد، عامل آتش جهنم است.

امام جمعه شهرستان مشکین‌شهر گفت: اولین عامل اتحاد در جامعه اسلامی تبعیت و پیروی از ولایت فقیه است و باید حول محور ولایت فقیه و اهداف و آرمان‌های امامین انقلاب حرکت کنیم.

باوقار تاکید کرد: بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است که با پاسداری از خون شهداء، راه این شهدا را پیش برده و پاسدار قانون اساسی کشور باشیم که برگرفته از دین اسلام و قرآن کریم است.

وی در خصوص مشارکت بالای مردم نیز تصریح کرد: با وجود دشمنان خارجی و برخی خود فروختگان داخلی و منافق صفت که با ایجاد تفرقه و شبهه افکنی می‌خواهند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند، بحث انتخابات بسیار حائز اهمیت است چرا که مشارکت قوی منجر به ایران قوی می‌شود.

امام جمعه مشکین‌شهر گفت: شورای وحدت و دیگر احزاب و جریانات سیاسی، باید کمک کنند مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را شاهد باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار