معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: عملکرد مدیران در امیدآفرینی و افزایش مشارکت انتخاباتی مردم اثر گذار است.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ 11 January 2024

تابناک خوزستان: محمد خانچی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده تمامی اقدامات ادارات و نهادهای استان در قالب طرح "جهاد خدمت" آماده شده و برای مردم بازگو خواهد شد.

وی افزود: با نگاه خوب دولت، امروز استان خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده هر چند که هنوز کارهای زیادی باقی مانده اما عزم و اراده دولت بر اجرای پروژه های نیمه تمام است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: امروز تصفیه خانه کوت عبدالله و پروژه آبرسانی شمال شرق خوزستان بعد از سال ها توسط مدیران جهادی در استان عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۴۸۸ پروژه مربوط به خوزستان، در سامانه دولت بارگذاری شده که یک هزار و ۳۶۵ مورد از آنها در دهه فجر قابل افتتاح است.

خانچی به اهمیت مسکن نزد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: زمین لازم برای احداث مسکن ملی در ۱۰ شهر استان فراهم شده و عملیات نهضت ملی مسکن در این مناطق به زودی شروع می‌شود.

وی افزود: برق رسانی، گازرسانی و آبرسانی به مناطق روستایی و محروم استان و طرح‌های میان مدت آبرسانی از دیگر اقدامات و پروژه های عمرانی استان در ایام پیش رو است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان به موضوع ساختمان های ناایمن و مهم اشاره کرد و گفت: مدیران مکلف هستند تمام ساختمان‌های ناایمن را پایش کرده و با قید فوریت، اقدامات اصلاحی را انجام دهند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جلیل علی نژاد رییس شورای سیاستگذادی ائمه جمعه استان خوزستان گفت: باید عنصر معنویت مورد توجه مدیران قرار گرفته و در کارها و امورات به این موضوع مهم توجه شود تا با موفقیت همراه شود.

وی افزود: اگرچه مشکلات و کمبودهای زیادی داریم اما انتظار می‌رود در آستانه انتخابات مسائلی که مرتبط با وضعیت معیشت مردم است بیشتر مورد توجه باشد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان با اشاره به اینکه بالاترین عبادت بعد از توحید، خدمت به خلق خداست گفت: ما باید در صدق گفتار و رفتارمان مراقب باشیم تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

در ادامه سردار جان محمد علیپور دبیر کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: انقلاب اسلامی مدیون فرهنگ عاشورایی و حضور و پایداری مردم بر اساس این فرهنگ است و در این راستا ۲۰۰ هزار شهید دادیم.

وی افزود: امروز مردم غزه با استفاده از فرهنگ عاشورایی در مقابل تمام سلاح ها و امپراطوری رسانه‌ای دنیا مقاومت می‌کند.

سردار علیپور در ادامه به موضوع کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی و جمع آوری آثار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، دیوارنگاره و نصب تندیس در فضای شهر، برگزاری یادواره های شهرستانی، تولید و نشر کتب فاخر دفاع مقدس به تعداد ۲۰۰ مورد، برگزاری پویش‌های کتابخانی، برپایی نمایشگاه‌های بزرگ با موضوع دفاع مقدس و ایجاد جریان سازی مردمی از جمله برنامه های کنگره است.

وی افزود: این نظام با خون شهدا به دست ما سپرده شده و در صورتی که جهاد تبیین را به خوبی اجرا کنیم، بخشی از ماموریت شهدا را انجام داده‌ایم.

دبیر کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: از ائمه جمعه و امام جماعات مساجد درخواست داریم که طرح کنگره شهدای استان از تریبون نماز جمعه و مساجد عنوان شود.

وی افزود: از مدیران کل تقاضا داریم نسبت به فضاسازی مجموعه‌های اداری اقدام لازم را انجام دهند. همچنین فرمانداران و شهرداری ها تغییراتی در محیط شهری ایجاد کنند.

منبع/ایرنا

برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار