بخشدار مرکزی روانسر گفت: روستاها کارخانه‌های تولید هستند که بیشترین اشتغال باکمترین هزینه دارند و نقش مهمی در مهار تورم دارند.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 11 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس بابک محمدی بخشدار مرکزی روانسر امروز در نشست با دهیاران با اشاره به اینکه دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند، از آن‌ها به‌عنوان سربازان خط مقدم و پیشگامان توسعه روستا یاد کرد.

وی ادامه داد: بدون شک یکی از اولویت‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی توجه ویژه و خدمت‌رسانی به روستائیان و عشایر بوده و این مهم به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی روانسر خاطرنشان کرد: روستاها کارخانه‌های تولید هستند که بیشترین اشتغال باکمترین هزینه دارند و نقش مهمی در مهار تورم دارند.

جلسه بخشدار مرکزی روانسر با دهیاران

محمدی افزود: ارتباط قوی و مستمر دهیاران با بخشداری لازم است و پیگیری جدی و مشکلات و مطالبه از شوراها برای مصوبات الزامی‌ست و جلو‌گیری از ساخت و ساز‌های بدون مجوز از  بدو شروع و تشویق مردم به دریافت مجوز و ساخت اصولی که با دریافت عوارض در آبادانی روستا کمک خواهد شد و دهیاران موظف هستند طرح‌ها ایده‌ها و برنامه‌ها در زمینه گردشگری کار‌آفرینی و تولیدی با توجه به شناخت که نسبت به منطقه دارند به بخشداری ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش؛ با توجه به لزوم نقش‌آفرینی مردم در یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور یعنی انتخابات، گفت: تنها راه اصلاح امور حضور پای صندوق‌های رأی است.

انتخابات یک مسئله ملی و فراملی است

وی با اشاره به تأثیر انتخابات از نظر ملی، گفت: با توجه با اینکه نمایندگان مجلس هم در وضع و هم در اصلاح قانون نقش اصلی را ایفا می‌کنند تاثیر مستقیم بر روی مسایل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دارد.

محمدی در خصوص نقش انتخابات در حوزه فراملی نیز، گفت: حضور مردم در پای صندوق رأی بیانگر حمایت مردم از نظام است که بحمدالله در انتخابات گذشته همواره این حضور خاری در چشم دشمنان بوده و ان‌شاءالله در انتخابات پیش‌رو با حضور مردم ولایت‌مدار این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار