با موضوع جهاد تبیین
نشست امامان جمعه شهر‌های گیلان امروز با موضوع جهاد تبیین ، حضور حداکثری در انتخابات و ثبت برنامه‌های الگویی اعتلای سال آینده در مصلای صومعه سرا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 11 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در گردهمایی ائمه جمعه استان در صومعه سرا، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا مشارکت مردم در انتخابات کاهش داده و کسانی به مجلس وارد شوند که به ارزش‌های اسلامی و دینی بی تفاوتند، اما مردم هوشیار و ولایتمدار به افرادی رأی می‌دهند که ولایتمدار، وفادار به آرمان‌های انقلاب، خدمتگزار واقعی مردم، متخصص و متعهد باشند.

امام جمعه رشت بابیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران، خون بهای هزاران شهید و مجاهدت‌های مردم مسلمان ایران است، گفت: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و هزاران نفر برای حفظ و پایداری آن جان خود را از دست دادند، پس برای ماندگاری انقلاب باید تا آخر بایستیم.

استاندار گیلان هم در این نشست، با اشاره به برگزاری میز خدمت در مکان‌های برگزاری نماز جمعه، گفت: مسئولان استانی با برگزاری میز خدمت در نمازجمعه و شنیدن مشکلات و مطالبات مردم، تلاش می‌کنند این مشکلات را برطرف کنند.

دکتر اسدالله عباسی به وحدت و همدلی مردم و مسئولان و حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: امامان جمعه باید در خطبه‌های نمازجمعه و سخنرانی‌های خود با امید آفرینی و جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، عملکرد دولت را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در ۲ سال گذشته به شدت برنامه فرهنگی کشورمان را نشانه گرفته، اضافه کرد: باید همه در خصوص موضوعات فرهنگی احساس مسوولیت کنیم و بار دیگر فتنه دشمن را خنثی کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند انجام شده و هیات‌های اجرایی شعب اخذرای هم انتخاب شده اند، گفت: مردم بصیر و ولایتمدار با مشارکت حداکثری در انتخابات حضور یافته و به نمایندگان اصلح خود رأی خواهند داد.

در ادامه این گردهمایی ، چند نفر از امامان جمعه شهر‌های گیلان نقطه نظرات خود را در خصوص اهداف این جلسه ومشکلات شهر‌های خود بیان کردند.

در پایان مراسم، حاضران با حضور در مزار شهدای مسجد جعفری صومعه سرا و گلباران مزار شهدا، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار