سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی گفت: در زمینه شاخص ازدواج رتبه دوم کشوری و در ولادت رتبه ۸ کشور را داریم.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 10 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز طاهر رستمی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، اظهارکرد: ثبت وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و استان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه ثبت وقایع حیاتی زیرساخت و پایه هرگونه برنامه‌ریزی در کشور است، گفت: ثبت و جمع‌آوری آمارهای صحیح و به‌روز مهمترین شاخص تصمیم‌ها است و راهکارهای صحیح مدیریتی باید بر مبنای واقعیات و آمارهای واقعی اتخاذ شوند که این امر مستلزم تلاشی همه‌جانبه و همکاری و تعامل مستمر دستگاه‌های مختلف با ثبت احوال است.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی با بیان اینکه در خصوص وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق وضعیت مطلوبی در استان حاکم است، افزود: در زمینه شاخص ازدواج رتبه دوم کشوری و در ولادت رتبه ۸ کشور را داریم.

رستمی اهمیت موضوع جوانی جمعیت را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف جوانی جمعیت در استان باید با فرهنگ سازی بسترهای لازم فراهم شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار