رئیس دادگستری حوزه ی قضایی خاتم از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی قبل و بعد از ازدواج و طلاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 10 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید یحیی حسینی در حاشیه ی برگزاری این کارگاه آموزشی بیان داشت: برگزاری این کارگاه های آموزشی در کاهش آسیب های متعدد ناشی از ازدواج های ناموفق و ارتقاء دانش و مهارت فنی پیش از ازدواج و طلاق بسیار تاثیر گذار است.
این مقام قضایی اظهار داشت: هدف از برگزاري کارگاه های آموزشی در زمینه ی ازدواج ايجاد يك خانواده سالم، موفق و به دور از تنش و نگراني است.
وی ابراز کرد: نتایج حاصل از برگزاری این کارگاه‌ها، در افزایش آمار صلح و سازش زوجین مراجعه کننده به مراکز مشاوره پیش از طلاق را می‌توان مشاهده کرد.
حسینی افزود: عدم اموزش صحیح اسیب های قبل از ازدواج و حین زندگی زناشویی و طلاق عواقب بسيار ناگواري را براي افراد خانواده و جامعه به دنبال دارد و مي‌تواند موجب بروز بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي دیگر شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آموزش، ارائه برنامه های مشاوره ای، تشکیل نشست های صلح و سازش و بهره گرفتن از ظرفیت های اجتماعی، رسانه ای و فضای مجازی از جمله عوامل تاثیر گذار در کاهش دادن مشکلات زندگی مردم می باشد که منجر به کاهش آمار طلاق نیز می باشد.
لازم به ذکر است کارگاه آموزش آسیب های اجتماعی قبل و بعد از ازدواج و همچنین آسیب های اجتماعی طلاق با بیان طرح ها و راهکارهای اجرایی و حقوقی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با حضور جمعی از بانوان شاغل در ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری خاتم برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار