گفته می‌شود عده‌ای از داخل کشور به خانواده برانکو درباره حضور او در تهران هشدار دادند و آنان را منصرف کرده‌اند. ایوانکوویچ هم در آخرین پیام به مدیران پرسپولیس همین موضوع را به نحوی تایید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 11 January 2024

برانکو حاضر نشد بار دیگر به لیگ ایران بیاید و به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس جواب منفی داد

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری این تیم، با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق خود وارد مذاکره شد؛ قرار بود این مربی پاسخ نهایی خود به پیشنهاد سرخ‌پوشان را تا چهارشنبه بدهد.

 

براساس آخرین اخبار به دست آمده، برانکو که همراه تیم ملی عمان در محل برگزاری جام ملت‌های 2023 آسیا در دوحه قطر حضور دارد، با وجود جلسه دیشب با عضو هیات مدیره سرخ‌ها، امشب به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی داد و علت این موضوع را نیز مشکلات شخصی عنوان کرد.

عکس صمیمی دیشب دلبری، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کنار برانکو در هتل دوحه، هواداران را در مورد بازگشت برانکو تقریبا امیدوار کرده بود. البته این مربی کروات، مذاکره کننده قهاری هم هست و احتمال دارد در چانه زنی با به کرسی نشاندن خواسته‌های خود، بار دیگر تغییر عقیده بدهد.

 

برانکو به پرسپولیس جواب رد داد! پول یا خانواده؟

مذاکرات دو طرف خوب پیش می‌رفت و رسانه‌ها و هواداران و حتی مدیرعامل و هیات مدیره تقریبا به جواب مثبت برانکو ایمان داشتند، اما پاسخ برانکو ایوانکوویچ «نه» بود!

این مربی کروات در اولین پاسخ خود تاکید داشته که خانواده‌اش خیلی موافق بازگشتش به ایران نیستند. گفته می‌شود با وجود این پاسخ منفی، مدیریت پرسپولیس در تلاش است دوباره برای راضی کردن این مربی تلاش‌های خود را انجام بدهد.

یک فرد آگاه در داخل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: اگر به هر دلیل مذاکرات با برانکو به نتیجه نرسد، مربی خارجی دیگری مدنظر باشگاه هستند که با آنها مذاکره می‌شود. اابته جواب اولیه برانکو به معنای منتفی شدن مذاکرات نیست!

در همین حال، برخی منابع بر این باورند که اگر برانکو در نهایت سرمربیگری پرسپولیس را نپذیرد، مربی ایرانی برای جانشینی یحیی انتخاب خواهد کرد.

در همین حال گفته می‌شود، عده‌ای از داخل کشور به خانواده برانکو درباره حضور او در تهران هشدار دادند و آنها را منصرف کرده‌اند.

در همین حال، شائبه اختلاف دو طرف بر سر مسائل مالی، دستیاران خارجی و بازگرداندن کریم باقری هم در این فضا بسیار تکرار شده است.

بنا به گفته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است، سرمربی جدید سرخپوشان تا پایان هفته جاری مشخص شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار