با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان؛
با صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان؛ فرهاد براتی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب و طی مراسمی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 10 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (سه شنبه) با صدور حکمی، فرهاد براتی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

استاندار گیلان در این جلسه همچنین با قدردانی از زحمات فرهاد براتی در دوران تصدی فرمانداری لاهیجان؛ روح الله بخشی نژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب و معرفی کرد.

لازم به ذکر است پیش از این مرتضی رضایی صوفی عهده دار معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بود.

دکتر عباسی در حکم دیگری ایرج عاشوری را در سمت سرپرستی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان منصوب کرد.

در این جلسه همچنین از زحمات علی بهرامیان که پیش از این مسئولیت مدیریت دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان را بر عهده داشت، قدردانی شد.

در این جلسه تکریم و معارفه که در جمع شورای معاونین استانداری گیلان صورت پذیرفت، نماینده عالی دولت در گیلان ، از همه مسئولان خواست با توجه به برنامه ها و سیاست های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای پیشبرد جهادی تر فعالیت های حوزه کاری خود، به صورت جد موضوعات حائز اهمیت استان گیلان را با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و بکارگیری نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد پیگیری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار