مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بر راه اندازی لشکر سایبری در پیام رسان های داخلی برای ایجاد انتخاباتی پرشور در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 09 January 2024

استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی برای شور انتخاباتی در البرز

به گزارش «تابناک البرز» سعید جابری انصاری در نشست هم اندیشی تولید محتوا و بازنشر رسانه ای کارگروه فضای مجازی که با موضوع انتخابات پیش رو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، افزود: در این نشست ها باید تبیین سیاست ها و تشریح ماموریت دستگاه های اجرایی در حوزه انتخابات (قبل، حین و پس از انتخابات) بررسی و برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نشست ها ایجاد شور و حال انتخاباتی در جامعه و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رای است، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم مردمی سازی امور است که در حوزه مشارکت نیز مردم نقش اصلی را دارند تا به صحنه بیایند و این حضور را به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه این جریان سازی را بایستی از داخل استان عینیت بخشیده و مدیریت کنیم، گفت: در این بخش بایستی از ظرفیت بخش هنر و رسانه استفاده کنیم تا ایده های جدید را برای قالب های گرافیکی بنرهای تبلیغاتی ارایه کنند ضمن اینکه رسانه های تاثیرگذار نیز به صورت مستمر انتشار گزارش های انتخاباتی داشته باشند.

جابری انصاری با اشاره به اینکه در این بخش بایستی از ظرفیت پیام رسان های داخلی در فضای مجازی نیز استفاده کرد، افزود: در فضای پیام رسان های خارجی نیروهای وفادار انقلابی حضور پررنگی ندارند و این افراد در فضای پیام رسان های داخلی می توانند به خوبی شور و هیجان انتخاباتی را جاری کنند.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی برای شور انتخاباتی اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شد ۲۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی شهری برای موضوعات اجتماعی و شهری استفاده شود که مهمترین موضوع امروز، انتخابات است .

از جمله مصوبات این نشست یکپارچه سازی سربرگ های مکاتبات دستگاه های اجرایی با یک شعار یا جمله و همچنین روزشمار معکوس انتخاباتی در فضای مجازی بود.

همچنین مقرر شد خبرنامه الکترونیکی انتخابات با نشان کمیته اطلاع رسانی استان البرز به صورت روزانه با انتشار اخبار انتخاباتی فعال شود ضمن آنکه اعضای کمیته اطلاع رسانی شهرستان ها نیز نشست هم اندیشی با کمیته استانی برگزار کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار