به گزارش تابناک تبریز، طی مراسمی از 35 نفر از مدال آوران دانشجو در مسابقات کشوری و منطقه ای و همچنین مربیان تیم های اعزامی با اهدای حکم قهرمانی و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 19 October 2015

معاون دانشجویی دانشگاه در حاشیه این مراسم گفت"تقدیر از قهرمانان ورزشی دانشگاه در تقویم ورزشی مدیریت تربیت بدنی در طول سال در 2 مرحله گنجانده شده است و انشاء الله بطور مرتب و همه ساله انجام خواهد شد"

دکتر تقی زوار افزود: امسال هفته تربیت بدنی که با ایام محرم الحرام و شهادت سالار شهیدان نیز تقارن یافته است فرصت مناسبی بود تا از این قهرمانان ارزنده دانشگاه که برای اولین بار موفق به کسب مقام قهرمانی تیمی در خارج از دانشگاه در مسابقات کشوری شده بودند، تجلیل به عمل آید.

وی ادامه داد: به مناسبت این هفته تجهیزات جدیدی نیز در جهت نهادینه کردن ورزش همگانی اعم از چرخ تانک، شاربولینگ . الختر خریداری شده بود که برای دانشجویان خوابگاهی و همکاران مسابقات آنها برگزار گردید و دو کارگاه آموزشی گلف و جهت یابی نیز طی هفته های آتی تشکیل خواهد شد.

دکتر تقی زوار همچنین در پایان از برگزاری سومین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه خبر داد و گفت این میزبانی با پیگیری های مستمر مدیر محترم تربیت بدنی دانشگاه توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه شهید مدنی آذربایجان واگذار گردیده که انشاء الله قصد داریم با استفاده از پتانسیل های دانشگاه میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :