مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۱ پروژه نیمه تمام فرهنگی در گلستان با دو هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 08 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، الهام متین، شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فعالان قرآنی و اصحاب فرهنگ و هنر گلستان اظهار کرد: ۱۱ پروژه نیمه تمام فرهنگی در گلستان تکمیل و بهره برداری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به این که دولت در سفر دوم به استان برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی دو هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اختصاص داده است، گفت: تکمیل ۱۱ پروژه نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین دولت علاوه بر این اعتبار مبلغ ۹۶۰ میلیارد ریال برای اجرا برنامه‌ها فرهنگی مصوب کرده است.

متین بیان کرد: امسال ۱۳۵ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به هنرمندان گلستانی اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: وظیفه هنرمند، تنها در تولید اثر خلاصه نمی‌شود، بلکه باید بهره اقتصادی از آن داشته باشد و آن را به فروش برساندکه راه اندازی طرح بازارچه دائمی برای هنرمندان این امر را میسر می‌کند.

وی با اشاره به این که هفت هزار هنرمند در شاخه‌های مختلف در استان داریم، گفت: از طرح‌های جریان ساز و ابتکاری این هنرمندان در طرح قرارگاه شهید آوینی استقبال می‌کنیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار