معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: در ۹ماهه نخست سال‌جاری ۵۲۱۴ فرصت شغلی ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۵۰۶۴ مددجو از طریق اجرای طرح و برای ۱۵۰ مددجو کاریابی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 07 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید علی‌اصغر رضایی‌طالشی، اظهار داشت: در ۹ماهه نخست سال‌جاری ۵۲۱۴ فرصت شغلی ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۵۰۶۴ مددجو از طریق اجرای طرح و برای ۱۵۰ مددجو کاریابی صورت گرفته است.

 

ایجاد بیش ۵هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد مازندران  

وی بیان داشت: برای اجرای طرح‌های اشتغال در ۹ماه سال‌جاری، ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌های عامل و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

رضائی‌طالشی با اشاره به طرح کارفرمایی افزود: درصورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، حق بیمه سهم کارفرما، طی سه سال به صورت ۱۰۰درصد توسط این نهاد پرداخت شده و به ازای بکار گیری هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی با چهار درصد و باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: از طریق اجرای طرح اشتغال در۹ماه گذشته ۱۶۳۰ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

رضایی طالشی خاطرنشان کرد: در مجموع امسال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات هدف‌گذاری شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار