کد خبر: ۱۱۴۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 07 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس شورای اسلامی استان مازندران گفت: مدیران کل دستگاه های مازندران به کمیسیون‌های شورا اسلامی استان برای بررسی مشکلات شهرستان‌ها دعوت می‌شوند.

حمید سام‌دلیری در اجلاسیه شورای اسلامی مازندران که با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهرستان‌ها در سلمانشهر برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت تنی چند از زائران سردار دلها شهید سلیمانی اظهار کرد: اقدام تروریستی دشمنان و معاندین در مراسم سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیانگر ترس و واهمه آنها از حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها توسط مردم است و برای ایجاد وحشت در بین مردم دست به ترور می‌زنند و غافل از آنکه نمی‌دانند امت اسلامی با شهادت اجین هستند‌.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامي و خبرگان رهبری که تائید صلاحیت ها اعلام شده است، افزود: مشارکت در انتخابات اصل است و همه مردم بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب پای صندوق آرا خواهند آمد و حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است.
رئیس شورای اسلامی مازندران حضور کم رنگ در انتخابات را خواسته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآورشد: نقش اعضای شوراهای اسلامی برای پای صندوق آرا آوردن مردم بسیار پررنگ است و از همه اعضای شورای اسلامی استان، شهرستان، شهر، بخش و روستا درخواست می‌شود تا با راه اندازی جهاد تبیین، مردم را به نقش مشارکت آگاه سازنند‌
سام‌دلیری با بیان اينکه امورات مردمی که از طریق شورای اسلامی استان قابل پیگیری است، انجام خواهد پذیرفت، تصریح کرد: هر کمیسیونی در شورای اسلامی استان که به مدیری از دستگاه های اجرایی مازندران برای پیگیری مشکلات شهرستان‌ها و مردم نیاز داشته باشد به شورای استان دعوت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کمیسیون‌ها شورای اسلامی برای سال سوم عمر شورای دورای ششم در مازندران شکل گرفت و با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: تقویت کمیسیون‌های شورای اسلامی در دستور کار است و اعضای کمیسیون نیز باید به مشکلات اساسی استان ورود کنند تا باری از روی دوش مردم برداشته شود.
رئیس شورای اسلامي استان مازندران از تجهیز کامل سخت افزاری و نرم افرای شورای اسلامی استان مازندران خبر داد و گفت: بنا داریم تا تمامی شوراها از استان تا روستاها تجهیز شوند.
سام دلیری با بیان اينکه اينکه آموزش شوراها جدی گرفته شده و تفاهم نامه با تهران امضا گردید و هر شهرستانی اعلام آمادگی بکند آموزش اعضای شورا با هزینه شورای عالی انحام می‌شود، اظهار کرد: برای رسمیت کار شوراهای اسلامی و معرفی و شناسایی در ادارات، برای اعضا به زودی کارت صادر می‌شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار