فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه فرهنگ قرآن کریم باید در زندگی مردم ترویج پیدا کند، بیان کرد: این فعالان قرآنی هستند که باید زمینه را برای ترویج فرهنگ عمل به قرآن در جامعه فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 07 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در آیین تجلیل از فعالین قرآنی با بیان اینکه قرآن کریم روح را تجلی داده و عمل به آموزه‌ های بی‌کم و کاست آن، زندگی را متعالی می‌سازد، اظهار کرد: قرآن کریم نیاز به واکاوی و بررسی مستمر دارد تا شاید بتوان از میان دریای نهفته این هستی عظیم، مروارید های بی بدیل معرفت را صید کرد.

وی افزود: با تدبیر و تعقل می‌توان عصاره ناب بصیرت را از کلام وحی استخراج و در روح کمال جوی انسان، به ودیعه بگذارد.

امیر سرتیپ دوم معصومی ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) را دو توصیه مهم حضرت رسول اکرم(ص) از وظایف امت اسلامی در عصر حاضر برشمرد و ادامه داد: پیامبر(ص) هنگام وفات خویش، امت اسلامی را به حفظ قرآن و عترت پیامبر و اهل بیت(ع) توصیه کردند و امروز باید این سیره گرانقدر در جوامع اسلامی بیشتر لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ قرآن کریم باید در زندگی مردم ترویج پیدا کند، بیان کرد: این فعالان قرآنی هستند که باید زمینه را برای ترویج فرهنگ عمل به قرآن در جامعه فراهم کنند.

معصومی حضور در محافل قرآنی را مهمترین عامل رشد معنوی انسان دانست و خاطر نشان کرد: برپایی محافل انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد و برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

در پایان این مراسم از فعالین قرآنی با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار