نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: پرچم امام خمینی(ره) همچنان به خون شهدای این سرزمین افراشته است و خون شهیدان پای این پرچم ریخته می شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 05 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حسین یکتا شامگاه پنجشنبه در آیین چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره) افزود: ایام میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) و سالگرد شهادت شهید سلیمانی یوم الله است که در زادگاه امام راحل برگزار می شود.
وی ادامه داد: حضور در مجلس شهید با دعوت است و کارت دعوت شهدا به دل است.
نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از نام و وجود و حضور و امروز حتی از شهادت و مزار شهید سلیمانی می هراسند.
یکتا تاکید کرد: با وجود گذشت چهار سال از شهادت شهید سلیمانی، مزار مطهر این شهید در شب شهادت این بزرگ سردار هرساله نسبت به سال قبل شلوغ تر می شود.
وی با اشاره به اینکه در نبرد قبله ها هستیم، افزود: دشمن بر ذهن فرزندان ما کار می کند تا این نسل حال خوبی نداشته باشند.
همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس با بازکردن راه کربلا، بازگشایی راه قدس را آماده کردند.
وی اظهار کرد: هم اکنون در جنگ ترکیبی، ذهنی، فکری و شناختی هستیم و هدف دشمن سست کردن عزم و اراده هاست در زمان جنگ ترکیبی جهاد تبیین ضروری است و همه باید صدای ما را بشنوند.
نماینده تشکل های مردمی در ستاد اربعین گفت:امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و قیام واقعی همان جهاد است.
همرزم شهید سلیمانی در ادامه افزود: کار در جمهوری اسلامی با عمل جهادی پیش می رود و حاج قاسم ۴۰ سال در میدان جهاد بود.
او با اشاره به اینکه مردم بیش از ۴۰ سال است که برای خدا خون دل خوردن و صبر کردند، افزود: این روزهای سخت، گرانی ها، کم و زیادها می گذرد چراکه در روزهای امتحان سخت و غربالگری ها هستیم.
وی تصریح کرد:حاج قاسم سلیمانی به ولایت پناه برد و امروز پرچم این فرمانده بالاست چراکه او پرچم ولایت را بالا نگه‌داشت.
یکتا با اشاره به اینکه در شرایط خاص تاریخی قرار داریم، افزود: هرچه به قله نزدیک تر می شویم اکسیژن کم تر می شود و در حال امتحان هستیم و تمام نسل ها باید مقتدرانه پای انقلاب بمانند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار